پاسخ جالب نبويان به انتقادات يك دانشجو
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

عضو جبهه پايداري انتقادات يك دانشجوي حاضر در جلسه را كه بسيار عصباني به نظر مي رسيد، پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجو، حجت الاسلام نبويان در نشست «نقش راهبردي مجلس شوراي اسلامي در تحقق عدالت اجتماعي» كه عصر امروز در دانشگاه علم و صنعت و با حضور حسين سليماني، طلا و دكتر طبيب‌زاده برگزار شد، خطاب به دانشجويي كه پشت تريبون حاضر شده و ادعا مي‌كرد در كشور عدالت نيست و در ادامه سخنان خود كليه مسئولان را زير سوال برد، گفت: از اين دانشجو بايد پرسيد كه آيا عدالت در كشور نيست كه به اين راحتي مي‌توانيد پشت تريبون حاضر شده و تمامي اركان كشور و نظام را زير سوال ‌ببريد.
 
وي خطاب به اين دانشجو كه ادعا مي‌كرد هيچ پيشرفتي را در طول حاكميت اصولگرايان شاهد نبوديم، گفت: همين توليد ماهواره كه از سوي دانشجويان دانشگاه علم و صنعت صورت گرفته است، آيا توليد علم نيست و آيا اين امر پيشرفت محسوب نمي‌شود؟ 
 
عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي به پيشرفت‌هاي ايران در عرصه نانوتكنولوژي و فناوري‌هاي هسته‌اي اشاره و خاطرنشان كرد: نمي‌دانم شايد از ديد شما اينها واقعيت نيستند.
 
نبويان در خصوص توهين اين دانشجو به آيت الله مصباح مبني بر اينكه وي دستور ترور حجاريان را داد، بيان كرد: تعجب مي‌كنم از فردي كه ادعا مي‌كند دانشجوي ارشد است و تحت تأثير دروغ پردازي‌هاي از جنس روشن فكري قرار مي گيرد.
 
وي ادامه داد: سوال من از اصلاح طلبان اين است كه چرا اينقدر دروغ مي‌گويند و از شما دانشجو مي‌پرسم كه شما از آيت الله مصباح چه ديده‌ايد؛ آيا خانه و زندگيش و خورد و خوراكش بهتر از شماهاست؟
 
عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: آيت الله مصباح جلوي انحرافات اصلاحات ايستاد.
 
نبويان به سخنان سعيد جليلي و ديدارش با نخست وزير ژاپن اشاره و خاطرنشان كرد: آقاي جليلي مطرح كرد در نشستي كه با نخست وزير ژاپن داشته است، وي مطرح مي‌كند كه دليل رأي آوردن من اين بود كه به مردم وعده دادم كه چرا بايد آمريكايي‌ها در خانه ما حضور داشته باشند.
 
وي با طرح اين سوال كه آيا پيشرفت اين است كه ما ناموس خود را در اختيار بيگانگان قرار دهيم، ادامه داد: حكومت بايد ابزاري براي تبليغ دين باشد كه ما نتوانستيم به اين اهداف برسيم.
 
عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي خطاب به دانشجويان با طرح اين سوال كه پيشرفت يعني چه و آيا از نظر شما عدالت و نظم اهميت دارد و غيرت و ناموس هيچ ارزشي ندارد، گفت: عدالت و پيشرفت بايد منجر به عبوديت و تحقق ارزش‌ها شود.
 
نبويان ادامه داد: بنده 15 سال شاگرد مصباح هستم و مطالب عنوان شده در مورد ايشان، كذب محض است.
 
وي بزرگترين دغدغه جبهه پايداري را در حوزه فرهنگ دانست و افزود: نبايد شاهد پخش موسيقي‌ها و برنامه‌هاي نامناسب در صدا و سيما باشيم.
 
عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با تاكيد بر اينكه ما بايد نخبگان جامعه را بسازيم، تاكيد كرد: متأسفانه در دانشگاه‌هاي ما روانشناسي و جامعه‌شناسي‌مان ضد دين است.
 
نبويان با بيان اين مطلب كه علوم سياسي سكولار ضد دين در دانشگاه‌هاي ما تدريس مي‌شود، بيان داشت: تا زماني كه تعريف درستي از انسان ارائه ندهيم و فكر را در نرم افزار علوم انساني نياوريم، هنرمندان و مديران ما همين هنرمندان و مديران خواهد بود.
 
وي خاطرنشان كرد: بايد در مركز توليد فكر يعني دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه شاهد توليد فكر و انديشه براساس انديشه‌هاي اسلامي باشيم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها