کد خبر : 56072 زمان ارسال : يکشنبه 22/08/1390 13:48
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, :: 14:52 :: نويسنده : مهردادفلاحی

کد خبر : 56072     زمان ارسال : يکشنبه 22/08/1390 13:48

تعداد ورزشگاه هايي که اشکال دارند کمتر است

محمدي: وضعيت ما نسبت به سال قبل بهتر است

 

رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: مدارک مالي ارائه شده باشگاه تراکتورسازي مورد قبول AFC قرار نگرفت.

 

 

    عزیز محمدی در مورد اینکه باشگاه استقلال در خواست کرده بود دیدارش با صبا به تعویق بیفتد، گفت: باشگاه استقلال این درخواست را کرده بود اما ما مخالفت کردیم. برنامه های لیگ از قبل اعلام شده و امکان تغییر نبود. فقط بازی پرسپولیس را به دلیل داشتن ۷ بازیکن ملی پوش از جمعه به شنبه موکول کردیم. ملی پوشان پنجشنبه صبح می رسند و پرسپولیس نمی توانست جمعه بازی کند.

وی در ادامه درباره مدارک ارائه شده باشگاه ها به AFC و اینکه آیا مشکلی در بین مدارک بوده یا خیر اظهار داشت: تمامی مدارک باشگاه ها را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دادیم اما در بین باشگاه ها AFC مدارک مالی باشگاه تراکتورسازی را قبول نکرد. این باشگاه فقط تراز مالی خود را فرستاده بود و اصلا گزارشی از حسابرسی های خود ارسال نکرده بود. برای فرستادن دوباره مدارک هم دیر شده مگر اینکه تمامی موارد لازم را به ما بدهند تا روز ۲۹ آبان که در مالزی جلسه داریم دوباره به AFC ارائه کنیم.

رئیس سازمان لیگ در خصوص ورزشگاه هایی هم که هنوز مورد تایید AFC قرار نگرفته گفت: ورزشگاه های انقلاب کرج، اکباتان، تختی اهواز و یادگار امام هنوز هم اشکالاتی دارند که با وجود همه سفارش هایی که کرده بودیم استاندارد شوند هنوز هم مشکلاتشان پابرجاست.

عزیز محمدی در پاسخ به این سؤال که ممکن است این نواقص در امتیاز ایران برای حفظ چهار سهمیه آسیا موثر باشد یا خیر گفت: به هر حال در امتیاز ایران تاثیر دارد اما وضعیت ما نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است. در دوره قبل خیلی از ورزشگاه های ما شرایط استاندارد نداشتند اما در این دوره تعداد ورزشگاه هایی که اشکال دارند کمتر است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها