دایی: خواست خدا بودکه به بحرین نبازیم
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

کد خبر : 56063     زمان ارسال : يکشنبه 22/08/1390 12:14

اميدوارم با حضور باقري رضايت هواداران پرسپوليس جلب شود

دايي: خواست خدا بود که به بحرين نبازيم

 

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: بحريني ها براي شکست ايران دست به هر کاري زدند اما خواست خدا بود که بازي را واگذار نکرديم.

 

 

   علی دایی درباره آخرین شرایط راه‌آهن، بازی ایران و بحرین اظهاراتی را بیان کرد که در زیر می خوانیم:

* ابتدا در خصوص آخرین وضعیت راه‌آهن صحبت کنید.
خوشبختانه تمرینات خوبی را دنبال کردیم، علی‌رغم اینکه در تعطیلات شرایط آب و هوایی خوب نبود اما حداکثر استفاده را از وقت موردنظر کردیم. امیدوارم با رفع بدشانسی‌ها بتوانیم به خواسته خود پس از تعطیلات برسیم.

* مشکلی درون تیم ندارید؟
یک بازی سخت مقابل تیم سایپا داریم. متاسفانه چند مصدوم داریم که تمام سعی و تلاشمان این است تا به موقع به بازی با سایپا برسند و نگرانی ما را برطرف کنند. ابتدای فصل چون دیرتر کار خود را شروع کردیم کمی دچار مشکلات بودیم اما انشاءالله این موارد رفع می‌شود.

* رفع این موارد به زمان زیادی نیاز ندارد؟
ما روز به روز بهتر می‌شویم به دنبال این هستیم تا پس از تعطیلات نتایج خوبی بگیریم تا به رده‌های بالای جدول برسیم. در حال حاضر تیم‌های خوبی در لیگ برتر هستند. ما در برخی بازی‌ها مستحق برد بودیم اما متاسفانه به هدف خود نرسیدیم. انشاءالله با رفع نقایص گذشته‌ها را جبران کنیم.

* هدف‌گذاری شما در راه‌آهن چیست؟
اول فصل گفتیم انشاءالله سعی می‌کنیم نسبت به سال‌های قبل ۴ یا ۵ پله صعود کنیم و در رده بهتر قرار بگیریم. هدف‌گذاری اصلی ما برای سال‌های آینده است. انشاءالله در ۲ سال آینده بتوانیم در بین قدرت‌های فوتبال ایران قرار بگیریم. کاری سخت اما امکان‌پذیر است. ما بازیکنانی جوان داریم که همه جویای نام هستند فقط نیاز به فرصت دارند.

*بازی تیم ملی را مقابل بحرین دیدید؟
بله، به نظر من تیم ملی کشورمان در نیمه اول سردرگم بود اما رفته به رفته در نیمه دوم بهتر شد و نبض بازی را در دست گرفت.

* دلیل سردرگمی تیم ملی چه بود؟
نمی‌دانم، اما مهم این بود که ما در نیمه دوم مخصوصا بعد از تهدیدهایی که انجام دادیم روندمان بهتر شد. تیم ملی در بازی برابر بحرین آن تیم ملی نبود که ما همه انتظار داشتیم و آنطور بحرین را در تهران غافلگیر کرده بودیم. البته این موضوع طبیعی بود.

* چطور؟
ما در بحرین بازی کردیم و خدا را شکر می‌کنم که مقابل این تیم با گل دقایق آخر مغلوب نشدیم. در صورتی که گل نمی‌زدیم و نتیجه را به حریف واگذار می‌کردیم شرایطمان در جدول سخت بود. واقعا در این شرایط باخت مقابل بحرین سخت بود اما این اتفاق نیفتاد. این خواست خدا بود. بحرینی‌ها برای رسیدن به هدفشان کارهایی را که نباید می‌کردند انجام دادند. اما به هدف خود نرسیدند. چون به نظر من آنها در سطحی نبودند که ما را شکست بدهند.

* آیا تیم ملی در این دیدار نقطه امیدوارکننده داشت؟
بله، سؤال خوبی پرسیدید تنها چیزی که من را بسیار امیدوار کرد، اتحاد، همبستگی بین بچه‌ها بود که آنها را دیدم. این می‌تواند نشانه‌ای از موفقیت‌ها در دیدارهای آینده باشد. کارهای قشنگی بود که واقعا برای تیم ملی ما نیاز بود. امیدوارم در آینده هم همینطور باشد.

*منظورتان چیست؟
اگر دقت کرده باشید بعد از گلی که زدیم همه بچه‌ها خوشحالی زایدالوصفی نشان دادند. این یعنی اینکه ما یک تیم هستیم و همه دوست داریم تیم ملی نتیجه بگیرد و هیچ مشکلی بین بچه‌ها وجود ندارد. صحنه قشنگی بود. انشاءالله بچه‌ها همینطور متحدتر بشوند تا در آینده راحت‌تر به موفقیت برسند. اتحاد و همدلی رمز موفقیت هر تیمی است.

* مشکل تیم ملی چه بود؟
متأسفانه ما در دفاع چپ و راست در بازی با بحرین به نظرم خوب نبودیم. البته جا دارد من به تمام بچه‌ها خسته نباشید بگویم ولی اصلا نتوانستیم خط حمله را به خوبی تقویت کنیم. مدافعان گوش ما متاسفانه آن نفوذهایی را که من فکر می‌کردم نداشتند.

فارس: شاید دستور کی‌روش بود!
نمی‌دانم، اما ما در راست و چپ آنطوری که باید باشیم نبودیم. این نظر من است. دفاع‌هایمان به خط هجومی ما در هنگام حمله به هیچ عنوان کمک نکردند. انشاءالله در بازی‌های آینده این مشکل حل شود. بحرین در تهران در کناره‌ها نشان داد که ضعیف است.

فارس: بحرین را چگونه دیدید؟
به نظر من این بحرین تیم همیشگی نبود. شباهتی به آن تیم که زمان ما مقابل ایران قرار می‌گرفت نداشت و تیم ضعیفی بود. اگر کمی در ضربات آخر دقت می‌کردیم و استرس نداشتیم می‌توانستیم این تیم را در منامه ببریم. نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم رفته رفته بهتر شدیم و هرچه به دقیقه ۹۰ رسیدیم باز هم بهتر شدیم. آنها غیر از گلی که به ثمر رساندند موقعیتی نداشتند.

فارس: با این روند تیم ملی ما در مرحله دوم می‌تواند موفق شود؟
مرحله اول را هرگز با مرحله دوم نمی‌توان مقایسه کرد. مرحله دوم قدرت‌های آسیا مقابل ما قرار می‌گیرند. در مرحله دوم ژاپن، کره، استرالیا به پیکار ما می‌آیند. صددرصد کار سخت است. بچه‌ها باید بیشتر کار کنند تا خدای ناکرده غافلگیر نشویم و به موفقیت برسیم.

فارس: بازی مقابل اندونزی را چگونه می‌بینید؟
اندونزی در گروه ما وضعیت خوبی ندارد. امیدوار هستم بچه‌های ما به ۳ امتیاز بازی برسند تا صعودمان به مرحله بعد قطعی شود. خوشبختانه ما در بازی آخر میزبان قطر در ایران هستیم. قطعا تساوی هم برای اندونزی در خانه خود بهترین نتیجه است. امیدوارم تیم ملی دچار مشکلی نشود و با امتیاز کامل به تهران برگردد.

فارس: نظر شما در خصوص بازگشت کریم باقری به پرسپولیس چیست؟
امیدوارم کریم بتواند به پرسپولیس کمک کند. باقری جزو بهترین‌های فوتبال ما بوده است و هر وقت در پرسپولیس بوده، کمک کرده است. انشاءالله وجود ایشان در کنار استیلی پرسپولیس را از این حالت در بیاورد و رضایت هواداران جلب شود. من همیشه برای پرسپولیس و هوادارانش از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.

فارس: استیلی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که با شما مشکلی نداشته که در مسابقات فوتسال آشتی کند.
من هم با حمید مشکلی نداشتم. ما همه دوستان خوبی هستیم. یک سری چیزها می‌نویسند که من به آنها توجهی ندارم و سرم به کار خودم است. ما در یک بازی خیرخواهانه کنار هم قرار گرفتیم و خدا را شکر دوستان خودم را دیدم. روز خوبی بود.

فارس: شنیده‌ایم به تیم ملی پیشکسوتان دعوت شده‌اید.
من ماجرا را نمی‌دانم چیست و در این چند مدت هم چیزی ندیده‌ام. هیچکس هم به من زنگ نزده و تماسی نداشته پس در این مورد حرفی نمی‌زنم.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها