اقدام ضدشيعي وهابيون در اطراف خانه خدا
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 23:21 :: نويسنده : مهردادفلاحی

عده‌ای از وهابیون عربستانی طی شب‌های گذشته اقدام به توزیع کتابچه، مقاله و لوح‌های فشرده 'حاوی مطالبی علیه شیعیان' در اطراف کعبه و مسجدالنبی و در میان نمازگزارن و زائران کردند.

خبرگزاری رسا نوشت:

دولت آل‌سعود و علمای وهابی درباری این کشور که به هجمه‌های گسترده علیه شیعیان سراسر جهان بویژه شیعیان عربستان ادامه می‌دهند در شبهای گذشته به انتشار مقالاتی ضد تشیع در کعبه و مسجد النبی(ص) پرداخته‌اند.
افراد فتنه‌انگیز وابسته به نظام آل‌سعود در ساعت های 11 شب و 2 بامداد در اطراف کعبه حضور می یابند و کتابچه و مقالاتی که درباره اعتقادات و خطرات پیروان اهل بیت (ع) بر جامعه است را توزیع می کنند.
توزیع این کتابچه ها سراسر فتنه در حالی صورت می گیرد که نیروهای امنیتی در این اماکن حضور داشته و از هرگونه برخورد با عوامل انتشار این موارد خودداری می ورزند.
فتنه انگیزان وهابی همچنین در ساعات پایانی شب در مسجد النبی (ص) حاضر می شوند و لوح های فشرده ای را که حاوی مطالب علیه تشیع است را میان نمازگزاران توزیع می کنند.
شیعیانی که در این اماکن مقدس حضور داشته و شاهد توزیع کتابچه، مقاله و لوح های فشرده علیه پیروان اهل بیت (ع) و مذهب تشیع بودند از سکوت و بی تفاوتی نیروهای امنیتی و علمای حاضر در این اماکن نسبت به توزیع این مطالب فتنه انگیزانه به شدت انتقاد کردند.
گفتنی است پس از آنکه شیعیان عربستان در ماه های گذشته با هدف مطالبه حقوق از دست رفته خود، آزادی زندانیان سیاسی، ریشه کن شدن تبعیض و خروج نیروهای سعودی از بحرین به صورت مسالمت آمیز به راهپیمایی می پردازند، دولت آل سعود فشار علیه شیعیان این کشور را به شدت افزایش داده است.
مقامات آل سعود و علمای وهابی عربستان که از حامیان آشوب در سوریه به شمار آمده و حتی درصدد مسلح ساختن آشوبگران در این کشور هستند هرگونه اعتراض و تجمع در عربستان را ممنوع اعلام کرده و به نیروهای امنیتی دستور داده اند به افرادی که به صورت مسالمت آمیز تجمع می کنند، تیراندازی کنند.
تاکنون 8 جوان شیعه بر اثر این تیراندازی ها به شهادت رسیده و ده ها تن دیگر که در میان آنان کودک و خانم دیده می شوند نیز زخمی شده اند.

وزارت کشور، علما و رسانه های وابسته به آل سعود نیز نسبت به جنبش مسالمت آمیز شیعیان منطقه شیعه نشین شرقیه واکنش نشان داده و حتی سخنان شیخ حسن صفار، خطیب جمعه قطیف که از کشتار شیعیان از سوی نیروهای امنیتی انتقاد کرده بود به شدت مورد تهاجم رسانه ای قرار داده اند


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها