حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:فتح‌المبین,جنگ نرم,بسیج مستضعفین,, :: 18:38 :: نويسنده : مهردادفلاحی
پیام تبریک سازمان بسیج مستضعفین به امام خامنه‌ای؛
حضور آگاهانه در انتخابات، عملیات فتح‌المبین ملت ایران در جنگ نرم بود و ملت بسیجی ایران آماده است تا فرمان عملیات الی بیت‌ المقدس را از ولی امر خود دریافت کند.
به گزارش مهدي موعود، متن پیام تبریک سازمان بسیج مستضعفین به رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ ملت ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

محضر مبارک ولی امر مسلمین "امام خامنه‌ای" دام ظله العالی

سلام علیکم

انا فتحنا لک فتحا مبینا

زبان و قلم قاصر است از شکر نعمت بی بدیل ولایت، نعمتی که به برکت آن، ملت ما کرامت یافت و به اوج عزت و سروری آزادگان رسید و آفرین بر ملت خداجوی ایران که در بصیرت و استقامت، گوی سبقت را از همه جوامع ربوده و با استمرار حضور خستگی ناپذیر در همه صحنه‌های مورد نیاز، بینی مستکبران و شقی‌ترین جباران تاریخ را به خاک مالیده است. داشتن امامی چنین استوار را به ملت شریف ایران و نعمت وجود چنین ملتی را که با حضوری درخشان، سیلی سختی را بر چهره استکبار نواختند؛ به حضرت‌عالی تبریک می‌گوییم.

حضور آگاهانه در انتخابات دوازده اسفند، عملیات "فتح المبین" ملت ایران در جنگ نرم بود و ملت بسیجی ایران آماده است تا فرمان عملیات "الی بیت المقدس" را از ولی امر خود دریافت کند.

منبع: فارس


 


نظرات شما عزیزان:

امین سیاه تیری
ساعت20:50---14 اسفند 1390
از مطالب جالبی که در وبلاگ به نمایش میگذارید ممنونم. دوست دارم وبلاگ من هم نگاه کنید. نظر یادتون نره. به هر حال شاید از تجربه شما استفاده کردیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها