آيت‌الله امامي كاشاني: حركت بيداري اسلامي تا ظهور منجي عالم مهدي موعود (عج) ادامه دارد
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

خطیب نماز جمعه امروز تهران گفت: جوامع امروز می دانند که آنچه به فریاد آنان می رسد عدالت اسلام و قرآن است و اين حرکت يعني بيداري اسلامي تا آمدن منجی جهانی حضرت ولی عصر (عج) ادامه دارد.

 

 

به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو» آیت الله امامی کاشانی در خطبه هاي نماز جمعه امروز تهران با بيان اينكه این اسلام است که بیداری و حرکت را در ملتها ایجاد کرده گفت: دنیای امروز در شرایط تأسف آوری قرار گرفته و آنان که مسلمان نیستند و حکومتهایی غیراسلامی دارند به هیچ چیز معتقد نیستند.

وی افزود: این حکومت ها و قدرت ها و سربازان آنها نه به مسیحیت و نه به تورات و انجیل اعتقادی ندارند و این موضوع از عملکرد آنان مشخص است.

وی گفت: مسیحیت این حکومت ها مسیحیت صهیونیستی شده است و به جان اسلام افتاده اند.

امامی کاشانی گفت: این حکومت ها وقتی دیدند که اسلام است که این بیداری و حرکت را ایجاد کرده به سراغ اسلام آمدند.

وی افزود: آنچه که می تواند دنیا را اداره کند قرآن است و اگر علمای اسلام در دنیا اسلام را خوب عرضه کنند همه می پذیرند.

خطيب نماز جمعه تهران گفت: دشمنان برای اینکه غضب و شقاوت خود را نشان دهند قرآن را آتش می زنند.

وی افزود: ما به ملت افغانستان درود می فرستیم که اینگونه در برابر این اقدام مقابله کردند با این حال دشمنان جانی سربازی را به خانه افغان می فرستند و 16 نفر را به گلوله می بندند.

امامي كاشاني با اشاره به حرکت انقلابی مردم بحرین گفت: این همان حرکتی است که در مصر و لیبی و تونس انجام شد و همه اینها یک حرکت با مبنای اسلام است.

وی افزود: دولت ها و قدرت ها دارند این حرکت ها را به نفع خودشان مصادره می کنند در حالیکه ندای مردم ندای دین است و شعارهایشان با نماز همراه است.

خطيب نماز جمعه تهران گفت: برخی حتی در داخل کشور می گویند این حرکت اسلامی نیست در حالی که قدرت ها می خواهند این حرکت ها را منحرف کنند و می گویند حرکت ها به خاطر مسائلی مثل فقر است.

وی گفت: جوامع می دانند که آنچه که به فریاد آنان می رسد عدالت اسلام و قرآن است و شعارهایشان هم با همین مضمون است و این حرکت تا آمدن منجی جهانی حضرت ولیعصر (عج) ادامه دارد.
امامي كاشاني گفت: این حرکت در ایران هم بود و صحبت هایی انحرافی نیز وجود داشت اما امام (ره) می گفتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه زیاد و یک تنه ایستادند.

وی افزود: این رهبری در جای دیگر نیست به همین دلیل قدرت ها حرکت ها را به این طرف و آن طرف می برند.

خطیب نماز جمعه گفت: عربستان می گوید حرکت بحرین علیه اعراب و اسلام است که باید از آنها پرسید مگر مردم بحرین عرب نیستند، مردم فلسطین و لبنان همه عربند و حرکت آنها هم با هم متفاوت نیست.
وی افزود: باید پرسید علیه کدام اعراب همان اعرابی که حکومت آنها عمال کشورهای دیگر هستند.

امامی کاشانی گفت: علیه کدام اسلام؟ آیا اسلام آن چیزی است که آمریکا می گوید و مردم فلسطین و غزه را می کشند و شما از آنها حمایت می کنید و مردم افغانستان را می کشند و قرآن را آتش می زنند و شما سکوت می کنید.

وی گفت: آیا اسلام را به نفع افتراء و تهمت و دروغ تفسیر می کنید؟

خطیب نماز جمعه همچنین به ایام پایانی سال اشاره کرد و با تأکید بر ضرورت محاسبه اعمال گفت: احسن حال که در دعای تحویل سال آمده منظور اجتناب از غیبت و تهمت و دروغ و بهتان و قول لغو است.

وی گفت: ما باید ببینیم از سود مال خود چه مقدار به بینوایان، ‌دوستان و بستگان کمک کرده ایم.

امامي كاشاني در پايان گفت: باید بخشی از مال خود را تقسیم کنیم جامعه ما گرفتار است. هر چند مجلس و دولت و حکومت بویژه دستگاه مجریه وظایفی دارند اما کسانی که می توانند باید به دیگران بویژه دوستان و بستگان کمک کنند و این کمک ها را در طول سال نیز ادامه دهند که پاداش آن نیز نزد خداوند محفوظ است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها