ازدواج یک زن آمريکايي با الاغ! + عکس
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

100

سال قبل که زنی با ساختمانی رها شده در سیاتل ازدواج کرد، دیگر رها شده، انگیزه اش را تلاش برای جلوگیری از تخریب آن اعلام کرد و کارش باعث توجه مقامات و جامعه به مسئله بازسازی برخی از محله های قدیمی در این شهر شد.

به گزارش شيعه آنلاين، عشق است دیگر و کاریش نمی شود کرد؛ اما نه از جنس عشق به همنوع یا عشق به موجودی برای دفاع از آن، بلکه عشقی برای روزنامه و رسانه ها. خانم عاشق چه چیزی شده است!

در  آخرین ازدواج غیر عادی و شگفت آور، و در این مورد منزجر کننده، یک انسان، مانند عروسی با گربه و یا یک تکه از مبلمان و یا یک ساختمان، یک زن بومی آمریکایی از شهرستان سیاتل از شمال غربی متحده ایالات  با یک خر ازدواج کرد!

او در توجیه تصمیم  عجیب و غریب و غیر معمول خود گفت که دو سال است با عشق به این الاغ زندگی می کند.

100 سال قبل  که زنی با ساختمانی رها شده در  سیاتل ازدواج کرد، دیگر رها شده، انگیزه اش را  تلاش برای جلوگیری از تخریب آن اعلام کرد و  کارش باعث توجه مقامات و جامعه به مسئله بازسازی برخی از محله های قدیمی در این شهر شد.

بنا بر این گزارش، مهم ترین علت این امر جلب توجه و شهرت طلبی است؛ البته بعضی فقط می خواهند مشهور شوند، اما بعضی هم می خواهند توجه افکار عمومی را به موضوع مهمی جلب کنند که از آن غفلت شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها