حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 3 فروردين 1386برچسب:, :: 1:46 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

بهار فصل عشق و محبت است،

بهار یعنی تولد دوباره،

زندگی دوباره،

سال ۱۳۹۱ مبارک باد

 

بهار و سال خوبی را برایتان آرزومندم.نوروزتان پیروز هر روزتان نوروز...

 



نظرات شما عزیزان:

مدیریت ققنوس کده *علیرضا*
ساعت3:14---3 فروردين 1391
سلام دوست عزیزم ممنون از این که به وبلاگ من اومدی وچون کلا ادم بد قولی نیستم به وبلاگت هم اومد درضمن با موفقیت لینک شدی به وبلاگم بیا ولینکت راببن واگر مشکلی داشت بهم خبر بده درضمن چند تاپیشنهاد هم برات داشتم اول این که ایا دوست نداری وبلاگی منحصر به فرد داشته باشی اگر دوست داری به وبلاگم بیا وسفارش به بنر وهدر ولگو بده ولی قبلش باید توی وبلاگم عضو شی بعد میتونی سفارش بدی وچند تا پیشنهاد دیگه هم برات دارم که اگر خواستی بدونی به وبم بیا وبهم بگو تا بهت بگم


اگر دوست داری باهم می تونیم همکاری کنیم ای دی من را اد کن تا بتونیم با یاهو مسنجر باهم در ارتباط باشیم درضمن وبلاگ خوبی هم داری اگر کمکی در هر زمینه خواستی میتونم بهت کمک کنم aahmadi.32055@yahoo.com


اگر خواستی میتونم چند تا پیشنهاد بهت بدم تا امارت مثل من بالا بره




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها