ایران شورشیان سودان را مسلج می کند!!!
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 14:43 :: نويسنده : مهردادفلاحی

ایران شورشیان سودان را مسلج می کند!!!

با مرور نحوه تشکیل کشور سودان جنوبی و تقسیم بزرگترین کشور اسلامی توسط رژیم صهیونیستی در واقع این کشور جدیدالتاسیس عملا تبدیل به حیات خلوت این رژیم شد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت بی بی سی فارسی از اتهام جدیدی علیه ایران توسط مقامات سودان جنوبی خبر داد. این سایت در این باره نوشت: مقام‌های سودان جنوبی، ایران را متهم کرده‌اند که سلاح در اختیار سودان قرار داده است.
یک سخنگوی ارتش سودان جنوبی گفت ایران موشک در اختیار ارتش سودان قرار داده است. او افزود هواپیمای بدون سرنشینی که در شهر جائو در مرز با کوردوفان جنوبی سرنگون شده، دارای مهمات ساخت ایران بوده است. سخنگوی ارتش سودان جنوبی همچنین سودان را متهم کرد که در حال بسیج کردن پیکارجویان قبیله ای در مناطق مرزی برای انجام عملیات تهاجمی است.

گفتنی است با مرور نحوه تشکیل کشور سودان جنوبی و تقسیم بزرگترین کشور اسلامی توسط رژیم صهیونیستی در واقع این کشور جدیدالتاسیس عملا تبدیل به حیات خلوت این رژیم شد.
اگر به جملاتی که بین مقامات رژیم صهیونیستی و سودان جنوبی دقت کنیم می بینیم در واقع متهمان اصلی کشمکش های قومی در این منطقه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که به خاطر موقعیت اقتصادی و جغرافیای سیاسی ویژه سودان این کشور را تجزیه کردند.
چندی پیش رهبر سودان جنوبی در اولین دیدارش از سرزمین های اشغالی خطاب به شیمون پرز گفت: بدون کمک‌های این رژیم سودان جنوبی به وجود نمی‌آمد.
بر اساس بیانیه دفتر رئیس رژیم صهیونیستی، پرز در این دیدار به سالوا کر گفت: این سفر لحظه‌ای تاریخی برای اسرائیل است که در راستای حمایت از سودان جنوبی است و اسرائیل همچنان به حمایت‌ها در همه زمینه‌ها برای توسعه سودان جنوبی ادامه می‌دهد.
رئیس جمهوری سودان جنوبی نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های اسرائیل گفت: بدون اسرائیل سودان جنوبی به وجود نمی‌آمد، شما در کنار ما جنگیدید تا جمهوری سودان جنوبی به وجود بیاید.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها