جام جهاني واليبال- ژاپن درخشش ايران در سرزمين آفتاب تابان
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

جام جهاني واليبال- ژاپن درخشش ايران در سرزمين آفتاب تابان

تيم ملي واليبال ايران در نخستين ديدار خود در چارچوب رقابت هاي جام جهاني و انتخابي المپيك مقابل ژاپن، ميزبان رقابت ها به برتري رسيد تا مشخص شود صحبت ولاسكو كه قهرماني در آسيا را به ميزباني مربوط ندانسته بود، تا چه اندازه درست است.
تيم ايران در اين ديدار كه از گروه A رقابت ها در سالن «نيپون گايشي» شهر ناگويا برگزار شد، با نتيجه 3 بر يك به برتري رسيد.
ايران ست نخست اين ديدار را تحت تاثير شرايط سالن با نتيجه 17 به 25 به ژاپن واگذار كرد اما ست دوم با نتيجه 25 بر 20 به سود ايران به پايان رسيد. در ست سوم مسابقه شاگردان خوليو ولاسكو به كار بزرگي دست زدند و در حالي كه با نتيجه 21 به 23 از ژاپن عقب بودند، در نهايت با حساب 25 بر 23 به پيروزي رسيدند. واليباليست هاي ايراني در ست چهارم و پاياني با نتيجه 25 بر 15 حريف خود را شكست دادند تا گام نخست را محكم برداشته باشند. ايران در رقابت هاي واليبال قهرماني آسيا كه مهرماه در ورزشگاه آزادي برگزار شد نيز با نتيجه 3 بر صفر مقابل ژاپن به برتري رسيده بود. تيم واليبال ايران امروز در دومين ديدار خود در گروه A رقابت هاي جام جهاني واليبال با كوبا ديدار خواهد كرد و فردا هم به مصاف صربستان مي رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها