کشتار ملت بحرین در هیاهوی تبلیغاتی «فرمول یک»
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

گروه های مخالف حاکمیت در بحرین اعلام کرده اند که بر علیه برگزاری مسابقات فرمول یک تظاهرات بیشتری خواهند کرد. یکی از شهروندان بحرینی در این باره گفت که دولت برای این مسابقه پول زیادی خرج می کند در حالی که مردم هر روز کشته می شوند.


به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، وب سایت فارسی بی بی سی (BBCPersian) یکشنبه 25مارس (ششم فروردین) نوشت: «روز شنبه درگیری هایی میان پلیس بحرین و تظاهرکنندگان در شهر شیعه نشین "ستره" رخ داد. بنا بر گزارش ها، تظاهرات در این شهر در مخالفت با برگزاری مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک، که ماه آینده در این شهر برگزار می شود، بود.»
بی بی سی افزود: «روز شنبه صدها پلیس ضدشورش در سطح این شهر حضور داشتند. اغلب ساکنان شهر ستره که در جنوب شرقی منامه قرار دارد، قشر کم درآمد هستند. شاهدان عینی گفته اند که جوانان در این درگیری ها به سمت پلیس سنگ پرتاب می کردند و پلیس هم با گاز اشک آور به آن ها پاسخ می داد.»
بی بی سی فارسی ادامه داد: «گروه های مخالف حاکمیت در بحرین اعلام کرده اند که بر علیه برگزاری مسابقات فرمول یک تظاهرات بیشتری خواهند کرد. "میرزا رابیا" یکی از شهروندان بحرینی در این باره گفت که دولت برای این مسابقه پول زیادی خرج می کند در حالی که مردم هر روز کشته می شوند.»
به نظر می رسد آل خلیفه قصد دارند با سوءاستفاده از فضای تبلیغاتی مسابقات بین المللی فرمول یک، پوشش خبری کشتار و شکنجه ملت بحرین را تحت الشعاع قرار دهند؛ امری که مردم انقلابی بحرین به فراست آن را دریافته اند.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها