اخبار كوتاه از فوتبال
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 16:2 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

اخبار كوتاه از فوتبال

پشيماني استيلي از سرمربيگري در پيروزي
حميد استيلي سرمربي تيم پيروزي پس از توقف تيمش در ديدار برابر سپاهان با عباراتي چون من فقط مشكل پيروزي هستم؟، با اصرار سرمربي پيروزي شدم، اگر مي دانستم اين همه مشكل وجود دارد سرمربيگري را قبول نمي كردم و تخريب كردن آسان است، از تنهايي خود در تيم پيروزي بويژه در زمان ناكامي ها ياد كرد.
كي روش: از فرگوسن و منچستر تقليد نمي كنم
كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان درباره اينكه قصد دارد با بركناري سرپرست تيم ملي و مديريت خود در اين تيم ، ايران را مانند فرگوسن در منچستريونايتد اداره كند، گفت: آنچه از نقطه نظر حرفه اي مي توانم در اين زمينه بگويم اين است كه تيم ملي بايد هدايت و مديريت شود اما نه به شكل كپي برداري از يك تيم ملي يا باشگاهي ديگر. آنچه من سعي دارم انجام دهم اين است كه فرهنگ مديريت خوبي در تيم ملي ايران حاكم باشد كه آنهم برگرفته از فدراسيون ايران و آن چيزي است كه شايسته فوتبال ايران است نه كپي برداري و تقليد از ديگران.
فروتن رفت، شجاعي برگشت
اصغر فروتن كه در ابتداي فصل جاري به عنوان سرپرست تيم فوتبال ذوب آهن منصوب شده بود، با راي هيئت مديره اين باشگاه از سمت خود بركنار شد تا از اين پس به عنوان مشاور هيئت مديره در كنار باشگاه ذوب آهن باشد.به دنبال بركناري اصغرفروتن با تصميم مديريت باشگاه ذوب آهن علي شجاعي كه طي فصول گذشته سرپرستي تيم فوتبال ذوب آهن را برعهده داشت مجددا سرپرست اين تيم شد.
كشاورز بهترين فوتساليست آسيا مي شود؟
در حالي كه تنها دو روز به انتخاب بهترين بازيكن فوتسال آسيا مانده، با دعوت نشدن ساير كانديدها اين شانس براي محمد كشاورز افزايش يافت. مراسم انتخاب بهترين بازيكن فوتسال آسيا، دوم آذر ماه در كوالالامپور مالزي برگزار خواهد شد و محمد كشاورز به عنوان نامزد دريافت اين جايزه، در اين مراسم حضور خواهد يافت. اين در حالي است كه مانند سال هاي گذشته تنها يك شخص به اين مراسم دعوت شده و به احتمال فراوان محمد كشاورز پس از وحيد شمسايي و محمد طاهري به اين عنوان دست پيدا خواهد كرد.
اخراج معمارزاده از تمرينات پيروزي
ميثاق معمارزاده دروازه بان تيم فوتبال پيروزي به دليل نيمكت نشيني در برابر ديدار با سپاهان با عليرضا حقيقي براي گرم كردن در ابتداي بازي به ميدان نيامد و پس از بازي هم با ناراحتي رختكن پيروزي را ترك كرد.همين موضوع باعث شد استيلي ديروز به ميثاق معمارزاده اجازه حضور در تمرينات گروهي را ندهد. سرمربي پيروزي اعلام كرد معمارزاده در اختيار باشگاه است تا درباره او تصميم گيري لازم شود.
جزييات خودكشي داور ايراني در آلمان
پليس آلمان با اعلام اينكه وضعيت بابك رفعتي داور ايراني الاصل اين كشور رو به بهبود است خبر داد كه پليس در حال انجام بررسي هاي بيشتر براي علت يابي اين حادثه است. بابك رفعتي، داور بوندسليگا روز شنبه و چند ساعت قبل از بازي بين دو تيم كلن و ماينز اقدام به خود كشي كرده بود و پليس بدن او را در حالي كه غرق در خون بود در محل اقامتش در هتل هايت كلن پيدا كرد. سخنگوي پليس كلن گفت: دستياران رفعتي چند ساعت قبل از شروع بازي تصميم گرفتند كه در مورد نوع داوري بازي با او مشورت كنند به همين دليل با او تماس گرفتند اما جوابي نشنيدند از آنجايي كه رفعتي سرميز صبحانه نيز حاضر نبود از وضعيت او نگران شدند و به در اتاق او مراجعه كردند. وقتي او در را باز نكرد به مسئولان هتل اطلاع دادند و نسبت به شكستن در اتاق وي اقدام كردند. به گفته رئيس فدراسيون فوتبال آلمان وضعيت رفعتي در شرايط پايدار است اما به مراقبت نياز دارد و بايد براي مدتي در بيمارستان بستري باشد.
دعوت از 16 بازيكن به اردوي تيم ملي فوتسال
به منظور برگزاري ديدارهاي دوستانه تيم ملي فوتسال ايران مقابل كرواسي، 16 بازيكن دعوت شدند. اسامي بازيكنان دعوت شده به تيم ملي فوتسال عبارت است از: اميدابراري نيا، عليرضا صميمي ، مجيد لطيفي ، حميد احمدي،مصطفي ظريفيان ،علي اصغر حسن زاده ، سجاد بندي سعدي،حميدرضا يوسفي، محمد طاهري، بابك سهرابي، حسين طيبي ،مهدي جاويد ،مسعود دانشور، وحيد شمسايي ،مجيد كوهستاني و افشين كاظمي. ديدارهاي دوستانه تيم ايران مقابل كرواسي ششم و هفتم آذر در يزد برگزار خواهد شد.
زور تراكتور به ملوان چربيد
بهمن صالح نيا مدير عامل ملوان در مورد جذب بازيكنان سربازگفت : با توجه به اين كه سردار باران چشمه به ما قول مساعد داده بود، از مسئولان نيروي انتظامي انتظار داشتيم كمك كنند تا حدادي فر را جذب كنيم تا پس از اين كه پژمان نوري را از دست داديم به وسيله حدادي فر خط مياني را تقويت كنيم، اما نتوانستيم او را جذب كنيم چون نه آنقدر پول داشتيم كه انتظارات او را برآورده كنيم و نه زور لازم را داشتيم. در نهايت زور تراكتورسازي به ما چربيد و قرار شد كه حدادي فر را جذب كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها