از علی دایی تا دایی علی....
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
ابوالفضل درخشنده/ هم اکنون علی دایی به علت سهل انگاری و صدمات وارده در تصادف در بیمارستان بستری است ودایی علی هم به دلیل عارضه های شیمیایی و...
ابوالفضل درخشنده نوشت:
 
خیلی بی معرفتیم!!!
توضیح ضروری :
قبل از آن که متهم به برخی انگ های نچسب شوم ، لازم به توضیح است که حقیر نگارنده نیز معتقد به حفظ حرمت مادی و معنوی تمامی قهرمانان کشور عزیزمان می باشم.

علی دایی برای همه ایران دوست ها قابل احترام است ، زیرا او آقای گل جهان شناخته شده است . هرچند که بابت هر گلی که زده است چند گل هم نزده! زیرا هر گل او با همکاری تیمی حاصل شده و هر گل او با سکه های طلا جبران شده است.

علی دایی متولد 1348 است و دایی علی هم متولد 1348 .
دایی علی سال 1360 دندانه ای ناقابل به زیر هشت (8) تاریخ تولد شناسنامه اش اضافه کرد تا مجوز حضور در جبهه های جنگ تحمیلی را در سن 12 سالگی دریافت کند.

همزمان که علی دایی سرش را مقابل توپ قرار می داد برای اعتلای ورزش کشورش ، دایی علی نیز برای حفظ سرحدات مرزی کشور سرش را مقابل توپ و خمپاره و... قرار می داد.

نتیجه این شد که علی دایی با بیش از 100 گل زده شد آقای گل جهان ، و دایی علی با شکار بیش از 100 تانک متجاوز عراقی شد جانباز و خانه نشین....

هم اکنون علی دایی به علت سهل انگاری و صدمات وارده در تصادف در بیمارستان بستری است ودایی علی هم به دلیل عارضه های شیمیایی و...

خبر بستری شدن علی دایی به عنوان قهرمان ملی درتمامی بخش های مختلف خبری ( دقت بفرمایید تمام بخش های خبری نه بخش خبرهای ورزشی!) پخش شد ! ولی خبر بستری شدن دایی علی را هیچ کس متوجه نشد!

همزمان با خبر تصادف علی دایی ، سه نفر از رزمندگان دلاور لشکر علی ابن ابیطالب(ع) برای کمک رسانی به مردمشان جانشان را فدا کردند ، ولی هیچکس این خبر را هم ندید!

رکورد دار سنی جانبازان شهید شد ، کسی نفهمید ! زیرا متولیان فرهنگی از جمله صدا و سیما نخواستند بفهمند که علی دایی و امثال او مدیون جان فشانی دایی علی و امثال او هستند! شاید هم فهمیدند و نخواستند روحیه عشق و ایثار قدری فضای بهاری کشور را عطر آگین کند!

شاید می خواهند نسل جدید به جای آن که مانند دایی علی لنگ هزینه های درمانی اش در شب عید باشد ، غصه ساعت رولکس چند ده میلیونی اش را بخورد!!!

برا ی علی دایی هلی کوپتر جهت انتقالش به خصوصی ترین و ایضاً بهترین بیمارستان تهران اعزام می شود و کل هزینه های سهل انگاری او را حضرات دست در کیسه بیت المال تقبل می کنند ، ولی امثال دایی علی باید با همان امداد های غیبی روزگار خود را سر کنند ! هرچند که دیگر نه طلایی باقی مانده و نه فرشی و نه ... ، تا غیب شود و هزینه های زندگی او تأمین!!!
خیلی بی معرفتیم!!!

در هنگام تحویل سال 1391 از چند ساعت قبل تمامی شبکه های صدا و سیما حتی خواننده ها و هنر پیشه های دست چندم و فوتبالیست های از رده خارج شده را به برنامه های خود آورده بودند ولی دریغ از ....

براستي چه جريان فكري مانع از بروز و گسترش فرهنگ ناب عاشقي در كشور اسلامي ما گرديد ، آيا دشمن در نفوذ عوامل بدلي خود تا اين حد موفق عمل كرده است كه سراسر شبكه هاي تلويزيوني ، راديويي و رسانه اي ما را در اختيار گرفته و به هر مناسبت چهره هايي را در منظر ديد نسل جوان كشورمان قرار مي دهد كه يا فوتباليست است يا خواننده ، يا هنر پيشه ، و… چرا بجاي الگو قرار دادن اينگونه افراد براي نسل جوان ، نمي آييم شهداي زنده را مطرح كنيم؟!

چرا به جاي قهرمان ملي خطاب كردن فلان فوتباليست و معاف كردن او از خدمت سربازي ، و دادن نشان افتخار و لياقت به اينگونه افراد، نمي آييم به شهداي زنده بها بدهيم؟! چرا همگام با دشمن سعي در فراموش كردن فرهنگ عاشقان سفر كرده را داريم؟!

وقتي مي آييم فلان خواننده و هنرپيشه مرد را كه زير ابرو برداشته است، ويا فلان هنرپيشه زن بزك كرده را كه در جامعه به عنوان افراد فاسد الاخلاق شهرت يافته اند ،براي نسل جوان چهره و الگو ميكنيم، چه توقعي براي رعايت هنجارهاي ديني و اخلاقي جامعه، توسط نسل جوان داريم؟!
وقتي مي آييم فلان ورزشكار فاسد الاخلاق را الگوي جوانانمان قرار ميدهيم كه حتي در ميادين ورزشي نيز بوي از جوانمردي نبرده است،از جوانانمان چه توقعي داريم؟!

وقتي مي آييم ارزش خدمت به كشور و كسب افتخارات ملي را با سكه و ماشين برابر ميدانيم ،ديگر جايي براي عرق ملي و ارزشهاي والاي مذهبي و اخلاقي باقي نمي ماند.و نتيجه آن ميشود همان ورزشكاري كه با نام مقدس ائمه سلام الله عليه ، به موفقيت ورزشي رسيده است ،اكنون براي تداوم افتخارآفرينيهايش ،ماشين و خانه و ماديات دنيوي طلب ميكند!براستي كجا رفت آن فرهنگ عاشقي و آن زرنگي هاي عاشقانه؟!

كجا رفت آن فضاي عشق و ايثار؟! كجا رفت رضاي خدا در تمامي امورمان ؟! كجا رفت سوز دعا هايمان ؟! كجا رفتند خادمان بي ادعا؟! كجا رفت لحظه هاي ناب معاشقه؟!

براستي !اگر اكنون يكي ،تنها يكي از آن سبكبالان عاشق از ما سؤال كند كه :ما براي حفظ ناموس اين كشور رفتيم ،شما بعد از ما حتي به ناموس همسايه ديوار به ديوار خودتان هم رحم نكرديد !چه پاسخي داريم ؟!

تصور بفرمائيد اگر اين فرهنگي كه الان حاكم شده است كه هركس در هر مقام و منصب، براي اداي وظيفه اش به كشور،درخواست ماديات دنيوي ميكند،اگر در زمان دفاع مقدس نيز اين اخلاق حاكم بود چه ميشد؟
در زماني كه براي تهييج به اصطلاح قهرمانان كشتي ،وعده تحويل خودرو در فرودگاه داده ميشود !در زماني كه ركورد شكني،جايزه اش خانه و ماشين و ساير ماديات ميباشد! در زماني كه گل زدن در يك بازي فوتبال ، مدال شجاعت ولياقت و قهرمان ملي ، ارمغان مي آورد! اگر همين رويه در زمان دفاع مقدس حاكم بود ، چه مي شد؟!تصوٌر بفرماييد:

پشت ميدان مين رزمندگان زمينگير شده اند ، آيا وعده خودرو و خانه مي تواند عاملي براي رفتن بر روي مين باشد؟!آيا با اين انگيزه هاي مادي ، مي توان زرنگترين عشاق را داشته باشيم؟!يا برعكس در آن شرايط زرنگي ها هم رنگ عوض مي كند و تبديل به بزدلي مي شود؟!

شما جناب مسؤول فرهنگي! شما جناب مسؤول سياسي! شما متوليان امر! چه كرديد كه دشمن را در اجراي اهداف خود آنچنان گستاخ نموده ايد كه حماسه هشت سال جانفشاني عاشقان مَرد را از ياد برده ، و در پشت مرزهاي كشورمان به رجز خواني افتاده است.
بگذريم…

بيان غفلتها و اشتباهات گذشته ، به جز آنكه عرق شرم بر پيشاني و جدانهاي بيدار بنشاند، كار ديگري انجام نمي دهد.

بياييد منبعد در هركجا كه هستيم ، در هر پست و مقامي كه هستيم ، در هر وضعيتي كه هستيم ، با هر توان و امكاناتي كه داريم ؛ سعي كنيم دشمن از غفلتهايمان سوء استفاده نكند.
 
بياييد منبعد امكانات و مقدورات نظام اسلامي كشورمان را در جهت اهداف دشمن مورد استفاده قرار ندهيم.

بياييد منبعد بوي كباب واقعي را به كباب خوران بيت المال بچشانيم!

بياييد منبعد بجاي چهره كردن هنر پيشه ، خواننده ، ورزشكار ،و…؛شهداي زنده را به جامعه جوان و تشنه فرهنگ ناب عاشقي معرفي كنيم.

بياييد منبعد بجاي اعطاي نشان هاي پر زرق و برق دنيايي به افرادي كه بويي از فرهنگ عشق و ايثار نبرده اند ؛ نگاهي به شهداي زنده كه در گوشه آسايشگاه ها يا كُنج غربت، لحظه ها را براي رسيدن زمان وصال معشوق ، سر ميبرند؛ اهداء كنيم.

بياييد منبعد حداقل قدر شناسان خوبي براي پاسداران نواميسمان در هشت سال دفاع مقدس باشيم.

بياييد منبعد براي نسل جوان فعلي ، بجاي عشق هاي مجازي و منحرف دنيايي ، عشق واقعي را تعريف و الگو قرار دهيم.

نگوييد چگونه؟!درست به همان صورت كه در اين چند سال گذشته فرهنگ ناب عاشقي و عشق بازي سبكبالان عاشق را با فرهنگ مُد گرايي، چهره پرستي هنرپيشگان ، خوانندگان ، و ورزشكاران معاوضه كرديم.

نگوييد چگونه؟!درست همانگونه كه در اين چند سال گذشته ، آن فضاي پاك و زلال عاشقانه را اينگونه مسموم و زهر آلود كرده ايم.

نگوييد چگونه؟! همانگونه كه در اين چند ساله ، مداحان اهل بيت سلام الله عليه را خواننده كرديم!
اگر دقت كنيم ، راه كار در عملكرد اين چند ساله خودمان مستتر است! تنها بجاي چهره نمودن برخي …، عاشقان حقيقي و شهداي زنده را جايگزين كنيد.همه چيز خود به خود در مسير الهي قرار مي گيرد..

بياييد…بله! شما بياييد،آنها آمده اند . تنها يك يا علي مي خواهد تا عشق دگر باره آغاز شود. زيرا:
 
فرهنگ شهدا،فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي است.
فرهنگ شهدا،فرهنگ خدمت به خلق خدا در بالاترين حد است.
فرهنگ شهدا،فرهنگ مبارزه با منفعت طلبي و خود خواهي هاي فردي است.
فرهنگ شهدا،فرهنگ عدالت علي (ع )،صبوري حسن (ع ) ،شجاعت حسين (ع ) ، و فرياد رساي زينب (س ) است.
فرهنگ شهدا ، فرهنگ مبارزه با هر فسادي ،تحت هر عنواني ، و از سوي هر فردي ميباشد.
فرهنگ شهدا…
جان كلام ، بيائيد از جبهه ها به همراه پيكر مطهر شهدا، فرهنگ ناب عاشقي آنان را به شهرها بياوريم.

والسلام علي من اتبع الهدي

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها