ترکیه برای تحویل افسران فراری سوريه آمادگی دارد
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
ترکیه به مخالفان سوریه خیانت می کند؟/
سایت سوری "تحت المجهر" از آمادگی ترکیه برای تحویل افسران فراری سوریه؛ موسوم به "ارتش آزاد" خبر داد.....

به گزارش سرویس بین الملل شبکه خبری آتی نیوز، سایت سوری در خبری, از آمادگی مقامات ترکیه برای مذاکره درباره تحویل دادن افسران فراری سوری، به دولت بشار اسد در ازای تحویل گرفتن، افسران اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شده در سوریه خبر داد.

باید گفت، نزدیک به سه ماه پیش، دولت سوریه 49 نفر از مأموران ترکیه را در خاک این کشور دستگیر کرد، و از آن به بعد دولت ترکیه تلاش زیادی برای آزادی این افسران اطلاعاتی بازداشت شده، انجام داده است ولی دولت سوریه شرط هایی را برای آزاد کردن این افراد، به دولت ترکیه اعلام کرده است که از جمله آن ها:

۱- تسلیم کردن افسران فراری ارتش سوریه که به ترکیه فرار کرده‌ و علیه دولت سوریه فعال هستند به همراه عناصر گروهک ارتش آزاد.

۲- پایبندی ترکیه به ممانعت از نفوذ عناصر گروهک ارتش آزاد سوریه به خاک سوریه از مرز ترکیه و ممانعت از تمرین و آموزش این عناصر در خاک ترکیه.

۳- ایران شاهد توافق طرفین باشد.

 و از آن به بعد ترکیه از تحویل دادن افسران فراری ارتش سوریه سر باز زده است؛ اما در جدیدترین خبر، دولت ترکیه برای انجام مذاکرات در این مورد اعلام آمادگی کرده است.

حال باید نشست و دید که ترکیه، مخالفان فراری بشار اسد را تحویل می دهد و آن ها را تنها می گذارد و یا نه فشار های افکار عمومی  حاصل از بازداشت افسران اطلاعاتی خود را تحمل می کند؟


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها