مشكوك مي زند روي ديوار خاتمي نمي شود يادگاري نوشت (خبر ويژه)
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

مشكوك مي زند روي ديوار خاتمي نمي شود يادگاري نوشت (خبر ويژه)

معاون حقوقي و پارلماني خاتمي در زمان رياست جمهوري وي گفت: اصلاح طلبان مصداق مشخصي براي ليدر شدن ندارد.
محمدعلي ابطحي با بيان اينكه «تفكر اصلاح طلبي در راه خود پيش نمي رود، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اگر اصلاح طلبي در راه اصلي خود پيش برود، قطعا جلوي افراطي هاي جرياني را كه به دنبال براندازي هستند مي گيرد.
عضو مجمع روحانيون همچنين گفته است: شخصيت هاي اصلاح طلب همواره در عرض هم هستند، لذا نمي توان مصداق مشخصي در نظر گرفت و كسي را به عنوان ليدر انتخاب كرد.
در همين حال «محمد-ن» از عناصر همكار با فتنه گران كه مدتي را در بازداشت بوده، از خاتمي پرسيده كه چرا او را برخلاف خيلي از اصلاح طلبان بازداشت نكرده اند. وي خطاب به خاتمي مي نويسد: حاكميت در دو سال گذشته كمترين توجهي به شخص شما و خواست هاي هر از گاه شما نكرده است. بلكه بالعكس عده اي را دستگير كرده است. پرسش من اين است كه چرا شما در زندان نيستيد؟ ظاهرا با آن همه نسبت جاسوسي و براندازي و فحش هاي وقيح كيهاني[!؟] شما براي زنداني شدن اولويت داشته ايد. حاكميت، در شما چه ديده كه بيرون ماندن شما را به صلاح خود دانسته است؟ بيرون مانده ايد تا سرگشته ها را هدايت كنيد؟ تا جنبش سبز كه نه، تا اصلاحات مالوف تان بدون سر نباشد؟ آيا مواضع نرم شما به اين خاطر نيست كه در بيرون بمانيد؟ آيا حاكميت شما را به وادي ترس درنيانداخته تا همان گونه بگوييد و موضع بگيريد كه حاكميت خواهان آن است؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها