كيسينجر هم صهيونيست ها را فرومايه مي خواند (خبر ويژه)
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

كيسينجر هم صهيونيست ها را فرومايه مي خواند (خبر ويژه)

براساس اسناد محرمانه دولت آمريكا هنري كيسينجر كه از حاميان رژيم صهيونيستي به شمار مي رود، صهيونيست ها را «فرومايه» خوانده بود.
به گزارش العالم، طبق اسناد محرمانه دولت آمريكا كه مربوط به سال 1972 است و به تازگي فاش شده، هنري كيسينجر وزير وقت خارجه، شديدا تحت فشار لابي يهودي در آمريكا بوده است. اين اسناد نشان مي دهد كيسينجر براي طرح تجزيه صحراي سينا به مناطق امنيتي (قبل از جنگ 1973) تلاش و تبليغ مي كرده است. با اين حال وي گروه فشارهاي يهودي در كاخ سفيد را افرادي پست و خودخواه خوانده است.
از جمله اسنادي كه منتشر شده است، گفت وگوي ميان كيسينجر و يكي از مشاوران نيكسون در كاخ سفيد به نام «لئونارد گارمنت» است كه در آن كيسينجر سؤال مي كند كه آيا گروههاي خودخواه تر از يهوديان (صهيونيست) وجود دارد؟ و گارمنت در جواب وي مي گويد كه در دنيا خودخواه تر از آنان (يهوديان) وجود ندارد.
كيسينجر هم در پاسخ مي گويد تو نمي تواني اطلاعاتي را در اختيار آنان قرار بدهي چرا كه اين فرومايگان آن اطلاعات را لو مي دهند.
افشاي اين اسناد درباره فرومايه و پست خوانده شدن صهيونيست ها از سوي هنري كيسينجر در حالي است كه ساركوزي - به عنوان يكي از خوش خدمت ترين زمامداران غربي نسبت به صهيونيست ها- در حاشيه اجلاس كن به اوباما گفته بود «نتانياهو دروغگوست، ديگر نمي توانم او را ببينم و تحمل كنم» و اوباما در پاسخ خاطرنشان كرده بود «تو از نتانياهو بدت مي آيد اما من مجبورم هر روز با او سروكله بزنم و او را تحمل كنم.» لو رفتن اين مكالمه باعث فشار شديد صهيونيست ها شد به نحوي كه ساركوزي علنا نامه عذرخواهي نوشت و متقابلا وعده كرد خدمت بيشتري به رژيم صهيونيستي در دشمني با ايران ارائه كند.
يادآور مي شود يك ماه پيش محافل صهيونيستي از جمع آوري كتاب خاطرات آريل شارون توسط پسر وي خبر داده بودند. در اين كتاب تصريح شده كه شارون درباره نتانياهو (وزير دارايي در كابينه وي) مي گويد: نتانياهو نه تنها دروغگو بلكه بزدل هم هست. به نوشته گيلعاد شارون، پدر وي در زمان نخست وزيري به نتانياهو گفته است تو دروغگو هستي و دروغگو هم خواهي ماند.
تيرماه گذشته نيز «بن تسون نتانياهو» پدر نخست وزير فعلي رژيم صهيونيستي به شبكه 2 تلويزيون اسرائيل گفت پسرش دروغگوست و به اعراب دروغ مي گويد.

نوشته روزنامه كيهان 30/8/90


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها