كفاشيان نتيجه جلسه‌اش با بلاتر را تشريح كرد
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

کد خبر : 56846     زمان ارسال : سه‌شنبه 01/09/1390 14:33

کميته انضباطي فيفا مدارک ما براي تيم اميد را نپذيرفت

كفاشيان نتيجه جلسه‌اش با بلاتر را تشريح كرد

 

رييس فدراسيون فوتبال ايران نتايج جلسه‌اش با سپ بلاتر را تشريح کرد.

 

 

   علي کفاشيان درباره کانديداتوري فدراسيون فوتبال ايران براي دريافت عنوان برترين فدراسيون فوتبال آسيا در سال 2011 گفت: ما 4 سال نامزد بوديم و يک بار هم اين عنوان را کسب کرديم. اين به هر حال تشخيص کنفدراسيون فوتبال آسيا بوده است. در جلسه‌اي که امروز با سپ بلاتر داشتيم فعاليت‌هاي خودمان را تشريح کرديم و او هم ابراز خوشحالي کرد که در 4 سال گذشته تمام اساسنامه مورد نظر فيفا را اجرا کرده‌ايم.

وي افزود: بلاتر مي گويد رمز موفقيت ما در فدراسيون فوتبال اين است که آيين‌نامه فدراسيون فوتبال را آن طور که به نفع فوتبال بوده و نه به نفع شخص خاصي اجرا کرديم.

وي افزود: در بخش‌هاي مختلف موفقيت‌هاي خوبي کسب کرده‌ايم. بلاتر در موفقيت‌هاي فوتبال ايران در بخش‌هاي فوتسال و فوتبال ساحلي تاکيد داشت و مي‌گفت در جام جهاني فوتبال ساحلي بازي ايران برابر ايتاليا را تماشاکرده است. او مي‌گفت که پيشرفتي که فوتبال ساحلي ايران داشته، حتي از برخي کشورهاي اروپايي و آمريکاي لاتين بيشتر بوده است.

کفاشيان درباره فوتبال بانوان وتصميم بلاتر درباره موضوع حجاب گفت: بلاتر قول داد که اين مسئله را در هيات رييسه آتي فيفا به صورت قطعي حل کند. آن‌ها حجاب را پذيرفته‌اند و ما هم نمونه‌هايي را بايد از نوع پوشش براي آن‌ها ارسال کنيم. خوبي شرايطي که به وجود آمده اين است که کشورهاي مسلمان عربي در حمايت از برنامه‌هاي فوتبال بانوان ايران قدم‌هاي مثبتي برداشته‌اند. بويژه اين حمايت از سوي اردن که رييسش نايب رييس فيفاست قطعا تاثيرگذار خواهد بود.

وي درباره گفت‌وگويش با بلاتر پيرامون تيم اميد گفت: بلاتر مي‌گويد کميته استيناف هر تصميمي بگيرند قابل اجراست. ما هم اين را قبول داريم. اما از رييس فيفا خواستيم که هرچه زودتر وضعيت را مشخص کند و هر تصميمي که گرفته مي‌شود زودتر اجرا شود و اين وضعيت بلاتکليفي به پايان برسد.

رييس فدراسيون فوتبال از حضور بلاتر در ايران پس از آغاز سال ميلادي جديد خبر داد و گفت: او در اين جلسه اعلام کرد که پس از چندين دعوت از فدراسيون فوتبال ايران، پس از آغاز سال جديد به ايران سفر خواهد کرد. ما همچنين راجع به پولي که به خاطر بدهي برانکو از سوي فيفا از حساب ايران کم شد با بلاتر صحبت کرديم. ما معتقديم اين حق نبود و ما به اين اعتراض کرديم.

وي در ادامه توضيحاتش پيرامون تيم اميد گفت: کميته انضباطي فيفا مدارک ما را نپذيرفته و ما اين مسئله را به کميته استيناف مي‌بريم و اگر در آنجا نتيجه نگيريم به دادگاه عالي ورزش اعتراض مي‌کنيم. معتقديم حتي اگر شرايط براي حضورمان در مسابقه‌هاي انتخابي المپيک فراهم نشود، بايد با اعتراض‌مان به اين تصميم شکايت کنيم. ما از بلاتر و جروم والکه خواستيم که هرچه زودتر وضعيت اين شرايط را مشخص کند.

کفاشيان درباره کاهش سهميه‌هاي فوتبال باشگاه‌هاي ايران به 3 و نيم سهميه گفت: به هر حال ما شرايط را رعايت نکرديم و در حالي که تا پيش از اين در رده چهارم بوديم بر اساس امتيازبندي جديد، به رده هشتم باشگاه‌هاي آسيا سقوط کرده‌ايم. اين نشان مي‌دهد کشورهاي ديگر از ما سبقت گرفته‌اند و کار اداري را به خوبي انجام داده‌اند. يکي از مشکلات اصلي فوتبال ايران مسائل بين‌المللي است که نتيجه‌اش حذف تيم اميد و سپاهان بود. متاسفانه فوتبال ما از روابط بين‌المللي خوبي برخوردار نيست.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها