تصاویر حمله وحشیانه به یک زن فقیر در مدینه منوره
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

 

زیرا بر همگان آشکار است که در یک کشور که رژیم دیکتاتوری حکومت می کند، در صورت کوچک ترین اعتراض نسبت به وضع موجود، فرد یا افراد معترض بازداشت و به محل نامعلومی منتقل خواهند شد و تا مدت ها بدون هرگونه محاکمه ای در زندان به سر خواهند برد.

به گزارش شیعه آنلاین، از صبح روز گذشته یک کیلیپ دو دقیقه ای در فضای مجازی و صفحات سایت های اینترنتی جهان عرب منتشر شده که می توان آن را جدید ترین رسوایی نیروهای امنیتی و پلیس رژیم آل سعود دانست.

در این کیلیپ که چهره واقعی و وحشیانه رژیم آل سعود را نشان می دهد، دو تن از نیروهای امنیتی و پلیس سعودی یک زن فقیر را بدلیل تکدی گری در کنار یکی از خیابان های مدینه منوره، به طور وحشیانه مورد حمله و ضرب و شتم قرار می دهند.

همان طور که در این کیلیپ مشاهده می شود، تعداد زیادی از عابران و شهروندان سعودی که از محل عبور می کردند، شاهد این صحنه هستند اما هیچ کسی جرأت نزدیک شدن به این نیروها امنیتی و پلیس و یا اعتراض به آنان را ندارد زیرا بر همگان آشکار است که در یک کشور که رژیم دیکتاتوری حکومت می کند، در صورت کوچک ترین اعتراض نسبت به وضع موجود، فرد یا افراد معترض بازداشت و به محل نامعلومی منتقل خواهند شد و تا مدت ها بدون هرگونه محاکمه ای در زندان به سر خواهند برد.

تصاویر ذیل نشان دهنده حمله وحشیانه نیروهای آل سعود به این زن فقیر در مدینه منوره است. علاقمندان همچنین می توانند برای مشاهده کیلیپ این حادثه، به آدرس ذیل مراجعه کنند.
















 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها