سخنان دکتر لنکرانی درباره اتهام انحراف به جبهه پایداری
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
سخنان دکتر لنکرانی درباره اتهام انحراف به جبهه پایداری
با زدن انگ "انحرافي" به جبهه پايداري کم‌کاری در جريان فتنه و سوءمديريت در مجلس هشتم جبران نمي‌شود

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي با اولي دانستن نيازهاي قشر ضعيف جامعه به شكل حقيقي، تاكيد كرد: امام در يك دوره اي از انتخابات مجلس سوم سال 67 كه زير بمب باران صدام برگزار مي شد فرمودند كه هنوز خيلي از مطالب است كه بايد به نفع مردم و مستضعفين در مجلس طرح بشود الان بعد از گذشت 24 سال باز هم بايد بگوييم امروز خيلي از مطالبات است كه بايد به نفع مردم و مستضعفين در مجلس طرح بشود.

دكتر لنكراني در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي افزود: اين گونه مسائل است كه وظايف مجلس را تشديد مي كند و اميدواريم كه مجلس نهم راهبردش مطالبات مردم باشد. مردم در انتخابات كم نگذاشتند با حضور پرشور خود نشان دادند كه در صحنه با رأي بالايي كه دادند و با نوع انتخاب‌شان يك مجلسي را فراهم آوردند كه بايد محققا پاسخگوي مطالبات باشد و اميدوار هستيم كساني كه در مجلس سكان‌داري آن را برعهده مي گيرند، بتوانند متناسب با مطالبات، مجلس را كمك كنند كه به وظايفش عمل كند.

وي در خصوص اينكه عده اي جبهه پايداري انقلاب اسلامي را با جريان حاشيه دولت يكي دانسته اند؛ خاطرنشان كرد: در گذشته زماني يكي از بزرگان مي گفتند كه يك روز خدمت آيت الله حكيم رسيدند و گفتند كه گروه دربار مرتبا اسم شما را مي برند ايشان فرمودند كه غلط مي كند، گفتند كه چرا شما اين را به طور علني بيان نمي كنيد؛ گفتند بنده چندين بار اعلام كرده ام و نمي توانم هر بار كه اين ها اين مطلب را دوباره عنوان مي كنند، اعلاميه بدهم؛ بالاخره داستان ما و اين جريان كه حاشيه بزرگي براي دولت شده است، يك مطلب واضح و معلومي است.

لنكراني در ادامه تبيين كرد: در حال حاضر معلوم است كه چه كساني در دولت نيستند ولي قبلا در دولت حضور داشته اند و چرا الان در دولت نيستند. اما در عين حال عده اي هستند كه باز دست و پا مي زنند كه در دولت حضور پيدا كنند؛ گاهي بعضي از افراد مثلا براي اينكه به يك پست معاونت برسند، خودشان را به آب و آتش مي زنند و مي گويند وظيفه ما اين است كه در اين صحنه هاي مديريتي حضور پيدا كنيم و براي اين حضور بايد تقيه كنيم و چيزي هم نگوييم.

دكتر باقري لنكراني ضمن مرزبندي دقيق ميان جبهه پايداري انقلاب اسلامي با گروه انحرافي و حاشيه ساز دولت؛ عنوان كرد : ما تكليف‌مان با جرياني كه جريان حاشيه ساز براي دولت است، روشن است. ما معتقديم كه وظيفه دولت، خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌ها و اجراي قوانين و جهت‌گيري ها منطبق بر آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است. اگر يك شخصي در دولت مطلبي را برخلاف آرمان‌هاي امام (ره)؛ كه مكرر فرمودند: "ما براي اسلام انقلاب كرديم نه براي ايرانيت"، اگر در اين شرايط يك شخصي اظهار نظر كند كه ما حركت‌مان بر مبناي مكتب ايراني است، واضح است كه اين كاملا غلط و نادرست است، همچنين مشخص است كه اين مطلب را چه كساني براي اولين بار عنوان كردند و افتخار ما اين است كه جزو اولين كساني بوديم كه با اين گفته نامربوط و انحرافي مقابله كرديم و اين كار را هم خودسرانه انجام نداده ايم، بلكه اين را از علما فراگرفته ايم، از حضرت علامه مصباح (حفظه الله) كه ما افتخارمان اين است كه از مشورت ها و رهنمودهاي ايشان و ساير بزرگان بهره مي بريم و اين براي جبهه پايداري باعث افتخار است كه از راهنمايي هاي ايشان بهره مند است؛ و همچنين معلوم است كه اين حركت جبهه پايداري تقابل اصلي‌اش با چه گروهي است.

لنكراني با محور دانستن منويات رهبري و رهنمودهاي علامه مصباح يزدي بيان داشت: ما با اين اظهارات افراد را مي سنجيم و خودمان را با اين افراد ميزان نمي كنيم بلكه با اين معيارها افراد را مي سنجيم و اعضاي جبهه پايداري، هزينه هاي اين نوع برخوردهاي انتقادي و انگيزه و توان پرداختن به آن را دارند.

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي، با يادآوري برخي مواضع كه بر خلاف اخلاق و به دور از انصاف در خصوص جبهه پايداري انقلاب اسلامي مطرح مي شود، تاكيد كرد: بيشتر اين نوع بحث هايي كه مطرح مي شود، تلاش براي جبران برخي نقاط ضعف است. به ما مي گويند جريان انحرافي؛ اما ما جزو اين جريان باشيم يا نباشيم به آن كاري نداريم؛ اما اين موجب نمي شود كه پرونده اشخاصي كه در جريان فتنه عملكرد خوبي نداشته باشند، صاف شود، اين باعث نمي شود كه سوء عملكرد در مجلس هشتم صاف بشود.

لنكراني با تاكيد بر اينكه به هر حال اين خداست كه قضاوت اصلي را مي كند، ادامه داد : مقام معظم رهبري فرمودند "هل من ناصر"؛ فرمودند چرا كساني كه مي توانند حرف بزنند و روشن‌گري نمي كنند؛ كسي كه روشنگري نكرد بلكه كنار هم آمد و ابهام افزايي هم كرد. اين است و اين موارد پرونده ها را پاك نمي كند هر چقدر هم كسي بخواهد خلط مبحث كند، اينها با همديگر هيچ ارتباطي ندارد؛ البته خداي متعال و صاحب مردم بهترين قضاوت ها را مي كنند و ما شاهد بوديم كه دربعضي از حوزه ها اين قضاوت ها نتايج خود را نشان داد.

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در پايان با بيان اهميت وقت مردم و پرهيز دادن مجلس از اتلاف آن؛ گفت: ما اميدواريم كه به لطف خدا تلاشمان بر اين باشد كه وقت مردم و قوه مقننه را با اين گونه مطالب پر نكنيم و امروز كسي نمي تواند با اينگونه صحبت ها از پاسخگويي در قبال مسئوليتي كه دارد فرار كند و تاكيد ما براين است كه مجلس نهم مراقب باشد كه با اين نوع صحبت ها وقت خود را تلف نكند؛ مانند آن وقتي كه از مجلس هشتم با اين گونه اقدامات متاسفانه تلف شد.

..


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها