واکنش شدید عوامل شبکه من و تو به افشاگری های مهران عبد شاه
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
 
انتقام عوامل شبکه من و تو ازمهران عبدشاه در یوتیوب؛
واکنش شدید عوامل شبکه من و تو به افشاگری های مهران عبد شاه
مهران عبد شاه مدیر شبکه او آی پی ان که چندی پیش شبکه من و تو را به بادکنکی تشبیه کرد که بادش خالی شده و در سراشیبی تعطیلی است، با انتقاد شدید از سوی عوامل شبکه من و تو مواجه شد.
 

 به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، مهران عبد شاه مدیر شبکه او آی پی ان که چندی پیش شبکه من و تو را به بادکنکی تشبیه کرد که بادش خالی شده و در سراشیبی تعطیلی است، با انتقاد شدید از سوی عوامل شبکه من و تو مواجه شد.


مهران عبد شاه پیش از این علیه مدیریت، برنامه ها و هزینه های شبکه من و تو در شبکه او آی پی ان، صحبت هایی مطرح کرد که به مذاق عوامل و دست اندر کاران این شبکه خوش نیامد.  وی در مورد مدیریت شبکه من و تو گفته بود "عباسی مدیر شبکه من و تو، مدیر سابق تلویزیون آزادی بوده است. چگونه است که مدیر یک شبکه ناموفق سیاسی آمده و مدیر یک شبکه فرهنگی شده است؟!"  مدیر شبکه او آی پی ان در اعتراض به مدیران شبکه من و تو گفته بود "چرا با اینکه هزینه های شما بسیار کلان است و نیاز به پذیرش آگهی ندارید، به برنامه هایی رو آورده اید که شبکه هایی مانند اوآی پی ان به آن می پردازند؟"


عوامل شبکه من و تو در واکنش به این جریان، کلیپ طنزی را در تخریب مهران عبد شاه تهیه و در رسانه های مختلف پخش کرده اند تا جوابی بر افشاگری های مهران علیه شبکه من و تو باشد.


این در حالی است که عوامل شبکه من و تو نتوانسته اند جواب صحیحی برای این پرسش های مهران عبدشاه پیدا کنند لذا از ترفند همیشگی خویش(یعنی مصاحبه های ساختگی تحت عنوان خانم گزارشگر در برنامه دکتر کپی) که همان تخریب و تمسخر است استفاده کرده اند.


http://www.youtube.com/watch?v=f63T3ySzD9c&feature=youtu.be

207


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها