پرده برداری جدید از پشت صحنه من و تو!
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
فرزندان انگلیس به یاری یکدیگر شتافتند؛
پرده برداری جدید از پشت صحنه من و تو!
سایت وهابی العربیه در پی افت شدید مخاطبین شبکه من و تو، ضمن معرفی برخی از برنامه های این شبکه بهایی، به حمایت از من و تو پرداخت.

 به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، شبکه وهابی العربیه(Wahhabi Al-Arabiya network) که به دلیل حمایتش از صهیونیست‌ها به العبریه مشهور است، به حمایت از شبکه بهایی من و تو پرداخت.
العربیه با معرفی برخی برنامه های شبکه من و تو مدعی شد به دلیل اینکه این شبکه، گوگوش – خواننده طاغوتی- را به خانه ایرانیان آورده حکومت را عصبانی کرده است!
حمایت های وهابیت از یک شبکه بهائی در حالی صورت می گیرد که "من وتو" دچار افت شدید مخاطب شده است. این شبکه که با لابی بهائیت در انگلستان و سرمایه گذاری آنان و دستگاه اطلاعاتی این کشور راه اندازی گردید این روزها به دلیل اختلافات داخلی، عدم تاثیرگذاری بر خانواده های ایرانی آن طور که شبکه اطلاعاتی غرب می خواست و آنچه که مدیران بهایی این شبکه از آن بعنوان نفوذ عوامل جمهوری اسلامی به داخل شبکه یاد کرده اند ! رو به تعطیلی گذاشته است.
البته حمایت شبکه وهابی العربیه از یک شبکه بهایی، که هر دو از کشور انگلیس تأسیس شده و رشد کردند عجیب به نظر نمی رسد. ناگفته نماند هدف استعمارگران به خصوص انگلیس از تأسیس و حمایت از فرقه هایی چون وهابیت و بهاییت، نفوذ در ارکان قدرت از طریق نخبگان وابسته، سنت زدایی و عرفی سازی مناسبات و پیوند های اجتماعی و فرهنگی، خنثی سازی عوامل و عناصر پایداری در برابر فرهنگ بیگانه، دست زدن به تعریف هایی تازه از دین داری و دین مداری، جانشین سازی برای نهادهای مذهبی و در نهایت سیطره اقتصادی و فرهنگی بر ایران بوده است.
107
 

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها