تحويل انبوه سامانه هاي موشك ساحل به دريا از سوي وزارت دفاع به ارتش سازمان صنايع دريايي وزارت دفاع د
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

تحويل انبوه سامانه هاي موشك ساحل به دريا از سوي وزارت دفاع به ارتش

سازمان صنايع دريايي وزارت دفاع در آييني با حضور وزير دفاع و فرمانده نيروي دريايي ارتش، انبوهي از سامانه موشكي ساحل به دريا را به نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران تحويل داد.
در اين مراسم سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: رشد مولفه هاي قدرت در حوزه دفاعي از اركان سياست هاي جمهوري اسلامي ايران براي دفع هر نوع تهديدي است.
وي افزود: در اين حوزه تقويت روزافزون قدرت دريايي به عنوان يكي از راهبردهاي اصلي در وزارت دفاع با جديت دنبال مي شود.
وزير دفاع، قدرت دريايي جمهوري اسلامي ايران را قدرتي بالنده و پويا توصيف كرد و گفت: امروز با تحويل تعداد قابل توجهي از سامانه هاي موشكي ساحل به دريا به نيروي دريايي ارتش اين نيرو مي تواند ماموريت پدافند ساحلي را با قدرت بالاتري انجام دهد.
وحيدي، گردان بودن سكوهاي پرتاب كه مي تواند شعاع وسيعي از ساحل را در معرض كنترل و تسلط قرار دهد، وجود شبكه ارتباطي فيمابين سايت ها كه امكان رديابي و تخصيص اهداف چندگانه و مديريت يكپارچه و همزمان سايت ها را فراهم مي كند را از ويژگي هاي اين سامانه هاي موشكي برشمرد.
وي همچنين، افزايش انعطاف پذيري، بالا رفتن ضريب امنيتي براي نيروهاي عمل كننده خودي، شناسايي اهداف بزرگ و كوچك دريايي و انهدام همزمان آن ها در فواصل دور و نزديك و در سريع ترين زمان ممكن را از ديگر ويژگي اين سامانه هاي موشكي ذكر كرد.
وزير دفاع تصريح كرد: بدين ترتيب يك توانمندي گسترده با اضافه شدن اين سامانه ها به سامانه هاي قبلي براي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران ايجاد مي شود و اين سامانه ها در كنار نيروي ايمان، تعهد و ايثارگري دريادلان نيروي دريايي، قدرت دفاعي آفندي و پدافندي مطمئني را به وجود مي آورد.
وي با تقدير از متخصصين زبده و كارآمد سازمان صنايع دريايي كه با طراحي، ساخت و توليد انبوه اين سامانه هاي قدرتمند موشكي، در حوزه ايجاد اقتدار ملي، نقش آفريني مي كنند، تصريح كرد: با اجراي اين پروژه، سطح دانش فني كشور در طراحي و ساخت سامانه هاي كنترل آتش، موشك برد بلند ارتقاء پيدا كرده و به شكل كاملا بومي توسعه و گسترش يافته است.
در ادامه اين مراسم امير دريادار سياري نيز طي سخناني گفت: امروز با افتخار مي توانيم اعلام كنيم، كه با توجه به سامانه هايي كه در اختيار داريم و سامانه هايي كه امروز به اين مجموعه اضافه شده اند نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با توكل به خدا اين توانمندي را دارد كه به هر تهديدي در عرصه دريا و ساحل پاسخي كوبنده بدهد.
فرمانده نيروي دريايي ارتش تصريح كرد: بر پايه تلاش و فعاليت هايي كه در صنايع مختلف وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با همكاري نزديك رزمندگان نيروي دريايي در جريان است، بحمدالله امروز در حوزه موشك هاي سطح به سطح، سطح به هوا، ساحل به دريا و زير سطحي به توانمندي هاي بسيار بالايي دست پيدا كرده ايم و قادريم با هوشمندي و اقتدار حافظ حريم دريايي جمهوري اسلامي ايران باشيم.
به گزارش اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، وي اظهار اميدواري كرد كه با همت و جديتي كه در صنايع دفاعي وزارت دفاع وجود دارد روز به روز شاهد نوآوري و روزآمدي تجهيزات نيروهاي مسلح براي مقابله با هر نوع تهديدي باشيم.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها