چه کسانی از اندیشه علامه مصباح می هراسند؟
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، همزمان با آغاز به کار شبکه اینترنتی پایداری که توسط عده ای از طلاب و دانشجویان حامی گفتمان انقلاب اسلامی راه اندازی گردیده  موج سازمان دهی شدهی و وسیعی از تخریب ها و تهمت ها توسط بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی و همچنین علامه مصباح یزدی به راه انداخته شد.

در همین راستا می توان به خبر روزنامه شرق (نشریه اصلاح طلب ایران) در "راه اندازی شبکه تلویزیونی پایداری و دور زدن صدا و سیما توسط جبهه پایداری" و همچنین روزنامه تهران امروز (نزدیک به قالیباف) در مطلبی با عنوان "تلويزيون جبهه پايداري عليه صدا و سيما " اشاره نمود.

همچنین به خبر سایت حامی شهردار تهران از افتتاح شبکه تلویزیونی پایداری و ده ها خبر دیگر در سایت هایی چون خبرآنلاین، بازتاب امروز، آفتاب و ... اشاره نمود.
 

برخی از سیاسیون نیز از قافله جا نماندند و در اظهار نظرهایی زود هنگام سایت شبکه پایداری را تلویزیون پایداری دانستند و آن را خلاف قانون دانستند که احمد توکلی و احمد شیرزاد و ... را می توان در این دسته از سیاسیون نام برد.

البته رسانه های بیگانه نیز از این سفره بی بهره نماندند به طور مثال رسانه دولتی انگلیس (BBC) طی خبری فعالیت شبکه اینترنتی پایداری را غیرقانونی اعلام کرد و همچنین سایت هایی چون صدای آمریکا، مردمک، زمانه و ...شانتاژ گسترده ای را علیه علامه مصباح یزدی به راه انداختند.

فارغ از هماهنگی موج تخریبی داخلی و خارجی در هجمه علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی نکته ای که در تمامی مطالب مذکور به طور واحد مشاهده می شود وحشت و ترس مخالفین از گسترش اندیشه های علامه مصباح یزدی می باشد. هراس رسانه ها و به دنبال آن شخصیت های سیاسی خط دهنده به بسیار ی از رسانه های مذکور را می توان از واکنش ها نسبت به پخش ویدیوی آرشیوی چند سال گذشته علامه مصباح یزدی در یک سایت اینترنتی مشاهده نمود.

البته این ترس و دلهره از گفتمان علامه مصباح یزدی سابقه قبلی نیز داشته است که این امر موجب بایکوت اندیشه های این استاد گرانقدر گردیده است.

در همین خصوص حجت الاسلام جلالی مسئول دفتر علامه مصباح یزدی نیز چندی پیش در گفتگویی بیان نموده بود: به اعتقاد من اینها نوعا نگران تفکر آیت‌الله مصباح هستند و از شاگردان ایشان یا برخی از دوستان جبهه پایداری ناراحت نیستند، بلکه نگران اشاعه و رواج تفکر آیت‌الله مصباح هستند و شاید به این دلیل که نمی‌توانند مستقیما به آیت‌الله مصباح حرفی بزنند، به اصحاب و یاران ایشان، اهانت می کنند.

به اعتقاد جلالی، صداوسیما با تفکر آیت‌الله مصباح ميانه‌اي ندارد و به همين دليل، سعی در بایکوت کردن آیت‌الله مصباح و تفکر و اندیشه وي دارد و در تلاش هستند که از سخنرانی، اسم و تصویر ایشان استفاده نکنند، اگر هم ضرورت پیدا کند، در ساعات کم بیننده تلویزیون مانند نيمه‌هاي شب، برنامه‌ای پخش می‌کنند.

حال با مروری بر نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص اندیشمند گرانقدر علامه مصباح یزدی می توان به علت اصلی هراس مخالفان را پی برد که انشاء الله مخالفت های داخلی از سر گمراهی باشد نه چیز دیگری ...

آنچه در ذيل مي‌آيد بازخواني بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در منزل فقيه فيلسوف، آيت‌الله مصباح يزدي است:

در اين ديدار كه مشابه حضور پيشين ايشان در بيت آيت الله مصباح يزدي، سرشار از ابراز احساسات و عواطف خانواده مصباح يزدي بود، رهبر معظم انقلاب نكاتي را پيرامون ويژگي هاي شخصيتي آيت‌الله مصباح يزدي بيان فرموده و به ابراز احساسات خانواده مصباح يزدي پاسخ گفتند. گزارش بخش هايي از اين ديدار را كه در فضايي سرشار از ابراز احساسات نسبت به رهبر انقلاب صورت گرفته است،‌ در ادامه مي خوانيد.

مقام معظم رهبري، بعد از احوالپرسي‌هاي مرسوم خطاب به آيت‌الله مصباح يزدي و خانواده‌ ايشان فرمودند: جلسه به‌شدت عاطفي است. عواطف نقش مهمي در ادامه راه و اقامه حدود الهي و حاكميت الهي دارند. در انقلاب ما هم فكر به تنهايي نمي‌توانست اين حركت عظيم را انجام دهد عواطف هم مورد لطف الهي است. دوستي و دشمني يكي از معيارها و ملاك‌هاست. اين محبتي كه ابراز مي‌شود بر مي‌گردد به لطف حضرت‌عالي، و سرچشمه جوشان محبت و التفات شما نسبت به ما سرازير مي‌شود در همه خانواده و مجموعه فرزندان و اهل و همه.

اين يك جهت، جهت دوم اينكه اين هم مربوط به شخص من نيست؛ مربوط به معيارها، مربوط به اسلام و انقلاب و مربوط به اين راه است. اين را الحمد‌لله من مي‌دانم و خداوند متعال نگذاشته من اشتباه كنم و تصور كنم كه اين مربوط به شخص من است. مي‌دانم كه مربوط به خداست و مربوط به راه است كما اينكه نسبت به شخص امام(ره) با توجه به عظمت و جذابيتي كه امام(ره) داشت همين بود؛ يعني مردم براي خدا امام(ره) را دوست مي‌داشتند و به‌دنبال او حركت مي‌كردند؛ خود ايشان هم اين را كاملا مي‌دانست.

ولي امر مسلمين در ادامه افزودند: بنابراين توقع ما از اين مجموعه محترم و عزيز اين است كه دعا كنند تا منشأ اين محبت‌ها كه توجه به خدا و پيمودن راه خداست در ما استمرار پيدا كند و باقي بماند و ما بفهميم و بدانيم كه بايد چه كار كنيم و به كدام طرف حركت كنيم و خداوند متعال ما را هدايت و دستگيري كند. واقعا نياز داريم به دستگيري لحظه به لحظه پروردگار كه اگر اين نباشد يقينا كار مشكل خواهد شد.

رهبر فرزانه انقلاب همچنين اظهار داشتند: بنده هم به سهم خودم قدر آقاي مصباح را مي‌دانم. واقعا مي‌دانم كه ايشان در كشور و براي اسلام چه وزنه‌اي هستند و حقا و انصافا ما امروز نظير ايشان را – حالا به اين تعبير بگوييم – خيلي نادر نظير آقاي مصباح ممكن است وجود داشته باشد با اين وزانت علمي و عمق علمي و احاطه و وسعت و با اين آگاهي و بينش و صفا.

رهبر معظم انقلاب تصريح كردند: اين سه جهت در ايشان جمع است؛ هم علم، هم بصيرت به معناي حقيقي كلمه و هم صفا. اين سه تا با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است. خداوند متعال انشاء ‌الله وجود ايشان را براي ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ايشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از بركات ايشان استفاده نمايند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها