وقتی ولایتمداری تنها در حد شعار باقی بماند
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
علی رغم توصیه های مکرر بزرگان نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای بر رعایت اخلاق انتخاباتی برخی از اعضای جبهه متحد همچنان اصرار بر دورغ پراکنی، شایعه سازی و توهین و افترا را دارند.
علی رغم توصیه های مکرر بزرگان نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای بر رعایت اخلاق انتخاباتی برخی از اعضای جبهه متحد همچنان اصرار بر دورغ پراکنی، شایعه سازی و توهین و افترا را دارند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، مجتبی توانگر مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت:  برخلاف آنچه پیش از این ادعا می شد و شاید برخی هم پذیرفته بودند عدم ارتباط جبهه پایداری با دکتر احمدی نژاد بود که شواهد و قرائن نشان از جلسات منظم دو نفر اعضای شورای این گروه با شخص رییس جمهور دارد.

 


وی همچنین با اهانت صریح به جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادعا کرد: تحلیل محتوای دروغ ها، تهمت ها و تخریب هایی که از مواضع گروه پایداری احصاء شده نشان می دهد کاملا از جنس تخریب های جریان انحرافی است و تلاش دارند سبد رای دکتر احمدی نژاد در میان نیروهای انقلاب را حفظ کنند.


 


وی در دروغ دیگری که نشان از اوج ورشکستگی سیاسی و درماندگی وی دارد، مدعی شد: استفاده از امکانات مرکز اسناد انقلاب اسلامی و برخی نهادهای وابسته به قدرت جریان انحرافی نیز کاملا از همکاری در جهت انتشار این تخریبها حکایت دارد.


 


توانگر در ادامه بدون هیچ اشاره ای به حضور برخی از مردودین فتنه در جبهه متحد به یکباره به یاد اخلاق و ولایتمداری می افتد و در موضعی متناقض با اظهارات قبلی اش که دستورات صریح حضرت امام خامنه ای پیرامون اخلاق انتخاباتی را نادیده گرفته بود، خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید رهبر حکیم انقلاب، امروز نیاز به وحدت و یکپارچگی داریم و توطئه های روز افزون نظام سلطه، جریان انحرافی و جریان فتنه حکایت از این دارد که نیروهای انقلاب باید بیش از گذشته به وحدت، انسجام و همگرایی بپردازند و فریب نفوذی های جریان فتنه، انحراف و اختلاس را نخورند.



به گزارش بی باک، به هر حال جا دارد که مدعی العموم برای جلوگیری از ترویج اینچنین لجن پراکنی ها و بداخلاقی ها برای اینکه بی طرفی خود را اثبات نماید، دستور جلب آقای توانگر را صادر کند و دلایل وی را درباره ارتباط جبهه پایداری با جریان انحرافی و استفاده از اموال بیت المال را جویا شود و در صورت کذب بودن این ادعاها با این فرد که بارها علیه جبهه پایداری هتاکی کرده است برخورد درخوری نماید.



گفتنی است، برخی رسانه ها و اعضای جبهه متحد در این روزها سعی دارند با گسترده کردن حجم تخریب ها علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی، رسانه ها و نیروهای ارزشی حامی جبهه پایداری را تحریک کنند تا دست به اقداماتی متقابل بزنند و بدین وسیله فضای کشور را ملتهب کنند که در همین راستا حجت الاسلام روانبخش روز گذشته در توصیه به حامیان رسانه ای جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: توصیه من به شماها این است که فریب آنها را نخورید و تحت هیچ شرایطی به تخریب روی نیاورید و مطمئن باشید همانطور که مردم در دور اول به شخصیت های اخلاقی رای دادند، در این دور نیز این حماسه حضور و انتخاب درست تکرار خواهد شد و تخریب گران هم دنیا و هم آخرت خود را نابود خواهند کرد.



گفتنی است؛ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در آغاز سال جدید و در حرم امام رضا (ع) بار دیگر صریحا اعلام کردند: همه را توصيه ميكنم به اين كه در رفتار خود، با اخلاق اسلامى رفتار كنند؛ قانون را مراعات كنند. همه بايد قانون را مراعات كنند. تجسم انقلاب در قانون جمهورى اسلامى است.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها