هشدار وزیر اطلاعات در فیضیه قم: احیای مجدد فتنه برنامه جدی آمریکا علیه ایران است
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

هشدار وزير اطلاعات در فيضيه قم: احياي مجدد فتنه برنامه جدي آمريكا عليه ايران است

حجت الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي هشدار داد كه احياي مجدد فتنه يكي از برنامه هاي جدي آمريكا عليه ايران است.
وزير اطلاعات روز چهارشنبه طي سخناني در گردهمايي بزرگ مبلغين گفت: براي شناسايي يك جريان و تفكر اصل و تشخيص آن از جريان غيراصل و انحرافي بايد سه موضوع معيار انطباق فكري، انطباق گفتماني و انطباق عملي آن گروه را همزمان و توام با انديشه هاي امام راحل و رهنمودهاي رهبر انقلاب اسلامي تطبيق داد و اگر اين سه معيار درست مورد توجه قرار گيرد در بصيرت بخشي دچار مشكل نخواهيم شد.
وي ادامه داد: مشكل اصلي مردم اين است كه آنها فقط انطباق فكري و انطباق گفتاري افراد را ملاك قرار مي دهند ولي در انطباق رفتاري دچار مشكل مي شوند و شناسايي اين مسئله براي عوام مشكل است و اينجا نقش مبلغين و خواص بابصيرت بسيار تعيين كننده است و بايد اين عدم انطباق را به عنوان شاخص براي مردم تبيين كنند.
مصلحي در بخش ديگري از سخنانش گفت: در حال حاضر جمهوري اسلامي ايران به عنوان مدل حكومت در سطح كشورهاي اسلامي و عربي منطقه مطرح است و اين دغدغه جدي رژيم صهيونيستي و تهديد جدي براي آمريكا و متحدانش در منطقه به شمار مي آيد.
وي ادامه داد: در جنگ اطلاعاتي كه امروز براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران شكل گرفته، تمام سرويس هاي اطلاعاتي با حمايت آمريكا، رژيم صهيونيستي و اروپايي ها همه در حال جنگ با ايران هستند و آمريكا و همپيمانانش در منطقه تلاش مي كنند، اين تهديد را براي خودشان فرصت كنند.
وزير اطلاعات دولت دهم با بيان اينكه منظور آمريكايي ها از طرح شعار بهار عربي در قبال انقلاب ها و خيزش هاي اسلامي منطقه گمراه كردن بيداري اسلامي است، افزود: آنها مي خواهند با مورد تاثير قرار دادن موج بيداري اسلامي مردم مسلمان منطقه و سوق دادن ناآرامي ها به سمت جمهوري اسلامي به مقاصد خود دست يابند و نبض اين حركت هاي اسلامي را در اختيار بگيرند.
مصلحي ادامه داد: از اين رو عمده ترين هدف استكبار به انفعال كشيدن ايران در مقابل تحولات منطقه و مقابله با نقش آفريني جمهوري اسلامي و جلوگيري از تبديل شدن ايران به الگوي منطقه اي براي ايجاد حكومت اسلامي در كشورهاي عربي است.
وي تلاش آمريكا براي احياي مجدد فتنه را يكي از برنامه هاي جدي عليه ايران دانست و گفت: اين فتنه طراحي مستقيم استكبار است و ادامه پروژه براندازي نرم سال 88 و نيز تغيير جهت دادن بحران هاي منطقه به سمت جمهوري اسلامي همه از طرح هاي استكبار عليه ايران است كه به صورت جدي در حال پيگيري هستند.
وزير اطلاعات با بيان اينكه بر اساس اطلاعات كاملا دقيق و تحقيقي، آمريكايي ها بهترين بستر براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي ايران را انتخابات مي دانند، عنوان كرد: اصلي ترين راهبرد آمريكا و رژيم صهيونيستي در اين طراحي ها ناكارآمد نشان دادن مدل جمهوري اسلامي براي تشكيل حكومت و بيان آن براي كشورهاي در حال تحول است.
مصلحي افزود: آنها در تدارك برنامه هستند كه اگر سطح شركت در انتخابات بالا رود چه بهره برداري انجام دهند و اگر سطح مشاركت پايين باشد، چه منفعتي را كسب كنند.
وي با اشاره به اينكه تلاش همه سرويس هاي خبري و رسانه اي استكبار در تحريم انتخابات و حضور حداقلي مردم است، عنوان كرد: تمركز اصلي دشمن بر زير سؤال بردن سلامت انتخابات و القاي شبهه تقلب در برگزاري آن است و با رصد رسانه هاي وابسته به آمريكا و رژيم صهيونيستي ملاحظه مي شود كه اين طرح با قدرت در دست اجراست.
وزير اطلاعات مشغول سازي ايران درون مرزهاي خودش را برنامه ديگر آمريكا عليه ايران دانست و گفت: آنها به هر طريق ممكن مي خواهند سياست ما را در داخل كشور مشغول كرده و موانع جدي سر راه حركت جمهوري اسلامي ايران ايجاد كنند و براي محقق شدن اين مسئله طي دو ماه گذشته هشت سناريو عليه جمهوري اسلامي ايران طراحي كردند و با فضاسازي گسترده اي در حال دنبال كردن آنها هستند.
مصلحي همچنين به موضوع انتخابات پرداخت و گفت: اين انتخابات حساس ترين انتخابات از اول انقلاب تاكنون است و جريانات و ائتلاف هاي متعددي براي ورود به انتخابات تشكيل شده اند و از جمله نكات بارز و قابل توجه اين است كه جريانات فتنه، انحرافيون و اصلاح طلبان آمريكايي كه با رهبري و نظام غيرهمسو هستند، با وجود اينكه خاستگاههاي غيرمشترك دارند، ولي اهداف مشتركي را براي مقابله با نظام و رهبري دنبال مي كنند.
وي ادامه داد: طي اطلاعات موجود و طراحي صورت گرفته توسط گروههاي فتنه و جريانات انحرافي آنها افراد را با تابلوهاي ديگران به صحنه خواهند آورد و مجموعه هاي دلسوز نظام بايد مراقب باشند كه در دام اين طرح آنها نيافتند.
وي همچنين به طرح هاي اين گروهها براي مورد تاثير قرار دادن جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: ترويج تساهل و تسامح، تلاش براي كمرنگ كردن ارزشهاي اسلامي و انقلابي، امتياز گرفتن از نظام، تلاش براي تخريب چهره هاي ستوني نظام مانند رهبري، سپاه و بسيج، بزرگ جلوه دادن مشكلات مردم، كم كردن آستانه توان مردم و ايجاد حس نارضايتمندي مردم نسبت به حاكميت و ايجاد شكاف ميان نظام نخبگان و نظام سياسي كشور از جمله اهدافي است كه آنها در كشور به دنبال رسيدن به آن هستند.
الگوي اسلام ناب و نگراني دشمن
در همين حال، دبير شوراي عالي امنيت ملي نيز طي سخناني در گردهمايي بزرگ مبلغان حوزه علميه قم، نگراني دشمن را اسلامي شدن كشورها دانست.
سعيد جليلي، خاطرنشان كرد: با وجود تمام تلاش هاي غرب شاهد هستيم كه الگوي اسلام ناب به سرعت در حال تكثير بوده و به اذعان دشمنان، قدرت منطقه ايران قابل انكار نيست و امروزه ظرفيتي در اختيار جمهوري اسلامي قرار دارد كه در اشكال مختلف بروز يافته است.
دبير شوراي عالي امنيت ملي با بيان اينكه انتخاب مردم بسياري از كشورهاي منطقه اسلام خواهد بود، گفت: دشمن در همه جا نگران اين است كه برگزاري انتخابات آزاد منجر به اسلامي شدن كشورها شود.
وي با تاكيد بر مبارزه همگاني با استكبار جهاني ابراز كرد: روحيه ضدصهيونيستي در بسياري از هيئت هايي كه از كشورهاي اسلامي به ايران سفر مي كنند ديده مي شود.
جليلي در ادامه به رسالت سنگين مبلغين ديني در ايام محرم اشاره كرد و افزود: حفظ الگوي اسلامي اهميت زيادي دارد كه بايد مورد توجه مبلغان ديني قرار گيرد زيرا مهمترين تلاش دشمنان در راستاي تخريب چهره اين الگو صورت مي گيرد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي تاكيد كرد: مردم سالاري ديني حاصل از اين الگو، يك مردم سالاري واقعي است و انتخابات نمود بارز اين الگوست به همين دليل دشمنان در ايام انتخابات تلاش زيادي براي از بين بردن چهره واقعي مردم سالاري ديني دارند.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها