پادشاه اردن با استعفای ناگهانی نخست‌وزیر این کشور موافقت کرد
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
پادشاه اردن با استعفای ناگهانی نخست‌وزیر این کشور موافقت کرد
'پترا'خبرگزاری رسمی اردن اعلام کرد 'عبدالله ثانی' پادشاه اردن با استعفای 'عون الخصاونه' نخست‌وزیر این کشور که در ترکیه بسر می برد، موافقت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، " پترا" خبرگزاری رسمی اردن با انتشار بیانیه ای که از سوی دفتر "عبدالله ثانی" پادشاه اردن صادر شده از موافقت وی با استعفای  "عون الخصاونه" نخست‌وزیر  این کشور خبر داده است.

"عون الخصاونه" ظهر امروز پنجشنبه استعفای رسمی و کتبی خود را تقدیم دفتر پادشاهی کرده بود.

استعفای نخست‌وزیر اردن تنها چند ساعت پس از صدور دستور پادشاه مبنی بر تمدید دوره کنونی پارلمان تا ژوئن آینده صورت گرفت چرا که دولت اردن خواستار پایان دوره کنونی پارلمان در زمان معین خود بود و اخبار حاکی از وجود اختلافات بین نخست‌وزیر و دربار پادشاهی می‌کند که با مسائل مربوط به انتخابات و زمان‌بندی‌های قوه مقننه در ارتباط است.

الخصاونه در متن استعفای خود که "ابراهیم الجازی"، وزیر مشاور در امور حقوقی آن را ارائه کرد دلیلی برای خروج از پست نخست‌وزیری نیاورده است به ویژه که شخص وی در ترکیه به سر می‌برد و این نشان از عمق اختلافات دولت با دربار پادشاهی است.

برخی منابع نیز اعلام کردند که الخصاونه در اعتراض به اقدام دیوان پادشاهی در فراخواندن دو وزیر برجسته دولت استعفا داده است.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها