نرم افزار چندرسانه‌ای «صهیونیسم شناسی» منتشر ش
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

نرم افزار چندرسانه‌ای «صهیونیسم شناسی» منتشر ش

نرم افزار صهیونیسم شناسی برگرفته از آشنایی با تاریخچه، اهداف و اقدامات رژیم صهیونیستی در طول چندین دهه تجاوز به فلسطین اشغالی؛ از سوی فرهنگسرای قرآن منتشر شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس، «یاسر استادحسین» کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات فرهنگسرای قرآن و از طراحان این نرم افزار با بیان این خبر افزود: در این نرم افزار سعی شده است تا از قالب‌های محتوایی مختلف برای درک بهتر کاربران استفاده شود.

کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات فرهنگسرای قرآن در خصوص بخش‌های این نرم افزار گفت: این نرم افزار دارای 6 بخش: دوره صهیونیسم شناسی، آلبوم تصاویر، کتاب‌های الکترونیکی، اسلایدها، کلیپ‌ها و کتاب شناسی است، در بخش دوره صهیونیسم شناسی کلیپ‌های صوتی‌-تصویری و متن سخنرانی اساتید برجسته دوره صهیونیسم شناسی که در آذرماه 1390 در فرهنگسرای قرآن برگزار شد قرار داده شده است.

استادحسین با بیان نام اساتید دوره و موضوع مورد بحث آنها گفت: احمدرضا روح الله‌زاد با موضوع بحث مسئله فلسطین و روند اشغال، سیداحمد شجاعی با موضوع صهیونیسم و وجوه چهارگانه، علیرضا سلطانشاهی با موضوع هولوکاست، حسین علایی با موضوع فروپاشی صهیونیسم، محمد ایرانی با موضوع لابی صهیونیسم، حسین رویوران با موضوع بیداری اسلامی، محمدصادق کوشکی با موضوع ایران و مسئله فلسطین و سیدهادی سیدافقهی با موضوع صهیونیسم مسیحی در این دوره به سخنرانی پرداخته‌اند که به صورت فایل‌های صوتی‌-تصویری و متن در بیش از 9 ساعت سخنرانی در بخش ابتدایی نرم افزار صهیونیسم شناسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بخش آلبوم تصاویر این نرم افزار شامل 1000 تصویر از تصاویر بیت‌المقدس، مقاومت کودکان، جوانان و زنان فلسطینی در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی، تصاویری از مانورهای نظامی، کاریکاتورها، و شهادت فلسطینیان است.

کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات فرهنگسرای قرآن در پایان با بیان اینکه متن 18 کتاب الکترونیکی و 21 اسلاید و 24 کلیپ در خصوص فلسطین و رژیم صهیونیستی از جمله محتویات بخش‌های این نرم افزار است، گفت: در آخرین بخش از این نرم افزار بیش از 860 کتاب که در خصوص فلسطین به چاپ رسیده است معرفی شده است.

این نرم افزار توسط فرهنگسرای قرآن و با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین طراحی شده است که در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه فرهنگسرای قرآن عرضه می‌شود.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها