اسیر فلسطینی پس از 65 روز اعتصاب غذا به کما رفت
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

"بلال ذیاب" اسیر فلسطینی که در زندانهای رژیم اشغالگر دست به اعتصاب غذا زده، به کما رفت.
 "عیسی قراقع" وزیر امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد: بلال ذیاب که از 65 روز قبل در زندانهای رژیم اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده، کاملا به کما رفته است.

قراقع افزود: مدیریت زندانهای اسرائیل بلال ذیاب را به بیمارستان "صرفند" نزدیک "الرمله" منتقل کرده است.

وی با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره احتمال بروز یک انتفاضه جدید داخل و خارج از زندانهای این رژیم در صورت شهادت بلال ذیاب، خاطرنشان کرد: وضعیت سلامتی ذیاب بسیار بد است، و هر لحظه ممکن است وی جان خود را از دست بدهد.

قراقع با درخواست از صلیب سرخ و همه سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر، برای جلوگیری از وقوع "فاجعه" داخل زندانهای رژیم اشغالگر، گفت: اسرائیل تا این لحظه به مطالبات اسرای فلسطینی پاسخ نداده است.

حدود 1500 اسیر فلسطینی از هفدهم ماه آوریل (29 فروردین) دست به اعتصاب نامحدود غذا زده اند. این درحالی است که شماری از اسرا به صورت فردی چند هفته قبل از این تاریخ، اعتصاب غذای خود را در اعتراض به شرایط بسیار بد زندانها آغاز کرده بودند.

هم اکنون 4700 فلسطینی در زندانهای رژیم اشغالگر در اسارت هستند، که از بین آنها 320 نفر در بازداشت اداری قرار دارند به صورتی که رژیم اشغالگر آنها را برای مدت نامحدود و نامشخصی بدون تفهیم اتهام در زندان نگه می دارد.

منبع: العالم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها