نتانیاهو خودش را «فرستاده الهی» می داند
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
نماینده کنیست اسرائیل؛
نتانیاهو خودش را «فرستاده الهی» می داند 
مسعود غنایم: نتانیاهو در تلاش است همه را از ایران بترساند اما این موضوع غیرواقعی است و حقیقت ندارد. تمام سرویس های امنیتی می دانند که در ایران تسلیحات اتمی وجود ندارد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز،پ ایگاه اطلاع رسانی فلسطینی "معا" شنبه 16اردیبهشت (May.05) گزارش داد: «کنیست [مجلس نمایندگان] رژیم صهیونیستی طی هفته جاری اظهارات اخیر "یوال دیسکین" -رئیس سابق شین بت- درباره نخست وزیر و وزیر دفاع را مورد بررسی قرار داد. دیسکین هفته گذشته مواضع جنگ طلبانه مقامات دولتی علیه ایران را به باد انتقاد گرفته بود.»
بر این اساس، "مسعود غنایم" عضو عرب کنیست رژیم صهیونیستی، در این باره گفت: «ما به سخنان افرادی مانند "دیسکین" و "مئیر داگان" (رئیس سابق موساد) نیاز نداریم و کسی را نمی خواهیم که به ما یادآوری کند که نتانیاهو خودش را فرستاده الهی برای رهایی اسرائیل از خطر ایران می داند.»!
وی افزود: «نتانیاهو در تلاش است همه را از ایران بترساند اما این موضوع غیرواقعی است و حقیقت ندارد. تمام سرویس های امنیتی می دانند که در ایران تسلیحات اتمی وجود ندارد.»
این نماینده کنیست خاطرنشان کرد: «نتانیاهو همواره تلاش کرده که برنامه هسته ای ایران را خطرناک جلوه دهد و صلح میان اعراب و فلسطینی ها را با مشکل روبرو کند که در این مأموریت نیز موفق بوده است.»

 


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت8:08---17 ارديبهشت 1391
این ادم ن ه نه نه ادم زیاده واسه این باید بهش بگی سگ دست نشونده امریکا فقط میتونه حرف بزنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها