اسکان منافقین در جمهوری آذربایجان؟
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

اسکان منافقین در جمهوری آذربایجان؟

به دنبال اخراج گروهك منافقين از عراق، رژيم صهيونيستي درصدد است برخي از اعضاي اين سازمان تروريستي را در جمهوري آذربايجان اسكان دهد.

به گزارش پرس تي وي، لابي هاي اسرائيلي برخي مقامات باكو را براي پذيرفتن و سكني دادن به تروريست هاي گروهك منافقين در پايگاه هاي نظامي هوايي متروكه تحت فشار قرار مي دهند. اين موضوع در مذاكرات اخير آويگدور ليبرمن، وزير امورخارجه رژيم اسرائيل و مقامات آذري در باكو در اواخر آوريل مطرح شده است.

پرس تي وي نوشت: دولت آذربايجان اخيراً 4 پايگاه از 16 پايگاه هوايي و نظامي متروكه در اين كشور را به رژيم صهيونيستي اجاره داده است.

رژيم صهيونيستي ظاهراً به دنبال پايگاه هايي در آذربايجان با شرايط يكسان با پادگان اشرف در عراق است تا مانع انحلال كامل اين گروهك تروريستي شود.

در پي تصميم دولت عراق براي اخراج گروهك تروريستي منافقين از جمهوري آذربايجان، اردن، پاكستان، قطر و عربستان سعودي به عنوان گزينه هاي فرار منافقين نام برده مي شود.

در همين حال روزنامه ميامي هرالد در گزارشي نوشت: جمهوري آذربايجان به تدريج به آشيانه جاسوسي اسرائيل و آمريكا عليه روسيه و ايران تبديل مي شود.تل آويو درصدد افزايش مناسبات با دولت باكو مي باشد و در اين زمينه در ماه فوريه گذشته قرارداد فروش 6/1ميليارد دلار سلاح به جمهوري آذربايجان را به امضا رساند. به گفته يك ديپلمات اسرائيلي كه در انعقاد برخي قراردادهاي تجاري مشابه ميان اسرائيل و آذربايجان فعال است و مايل به افشاي نامش نيست، «آذربايجان نقش عمده اي در برنامه ها و آرزوهاي منطقه اي اسرائيل بازي مي كند.»


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها