احتمال جنگ نظامی میان رژیم صهیونیستی و مصر بالا گرفت
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
بعد از اعلام استقرار نيروهاي ذخيره اسرائيل در مرز با مصر به عنوان اقدام پيشگيرانه با توجه به احتمال تاثير بي ثباتي در مصر و سوريه بر امنيت تل آويو ، علائم و نشانه هايي درباره احتمال به وجود آمدن مشكل بين قاهره و تل آويو در منطقه سينا وجود دارد.

شوراي روابط خارجي آمريكا در باره خطر بروز درگيري جدي رژيم صهيونيستي با مصر در منطقه سينا هشدار داد.

پايگاه خبري اليوم السابع نوشت: شوراي روابط خارجي آمريكا درباره وخامت مشكلات امنيتي در سينا هشدار داد و "استيون كوك" كارشناس امور خاورميانه در اين شورا گفت: تا زماني كه آمريكا به خطر در سينا و مجبور شدن اسرائيلي ها به پاسخ دادن به هرگونه حمله توجه نكند، پيمان صلح بين مصر و اسرائيل به پايان خواهد رسيد.

كوك افزود: بعد از اعلام استقرار نيروهاي ذخيره اسرائيل در مرز با مصر به عنوان اقدام پيشگيرانه با توجه به احتمال تاثير بي ثباتي در مصر و سوريه بر امنيت تل آويو ، علائم و نشانه هايي درباره احتمال به وجود آمدن مشكل بين قاهره و تل آويو در منطقه سينا وجود دارد.

العالم نوشت: كارشناس امور خاورميانه شوراي روابط خارجي آمريكا گفت: با وجود اين كه مشكلات موجود از تابستان گذشته تا كنون ادامه دارد اما اكنون در حال تشديد است.

وي افزود: نگراني اسرائيل در حال حاضر عميق تر شده است و اين مساله بزرگتر از دغدغه صرف در باره يك قرارداد تجاري (قطع صادرات گاز مصر به اسرائيل) است و تل آويو اكنون درك مي كند كه در خطر است.

كوك با بيان اين كه به فشارهاي ديپلماتيك گسترده نياز شديد است، از واشنگتن خواست همه توان خود را براي متوقف كردن هر اقدامي كه مي تواند به خشونت بين مصر و اسرائيل منجر شود، به كار گيرد.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها