مقایسه مخالفان "اخوان" با قوم "لوط"
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

مقایسه مخالفان "اخوان" با قوم "لوط"


مفتی مصری – قطری در اظهاراتی، به مقایسه مخالفان گروه "اخوان المسلمین" و قوم "لوط" پرداخت.

 "یوسف قرضاوی" که داری تابعیت قطری و مقیم این کشور است، تأکید کرد: برخی از افراد دعوت اخوان المسلمین را مانعی در برابر لذتها و شهوتهای خود دیدند .. مسائلی که در نظام های وضعی با آنها مخالفتی نشده است؛ به همین دلیل آنها برای دفاع از منافع باطل خود، با این دعوت مانند قوم لوط به مخالفت پرداختند.

وی افزود: برخی با اخوان دشمنی می کنند زیرا آنها از واقعیت دعوت این گروه آگاه نیستند و اهداف، ابزارها و مسئولان آن را نمی شناسند.

القرضاوی خاطرنشان کرد: رسانه های ضد اخوان المسلمین در داخل و خارج و غرب و شرق به تخریب چهره این گروه پرداختند، و مردم را از واقعیت آنها گمراه کردند، و آنها را به گونه ای نشان دادند که گویی مخالف پیشرفت و آزادی ها هستند، و با غیرمسلمانان دشمنند، و به دنبال آن هستند که در برابر کل دنیا اعلام جنگ کنند.

القرضاوی مدعی شد: برخی با اخوان المسلمین دشمنی می کنند، زیرا دشمن اسلام هستند .. برای کینه دشمنان اخوان المسلمین هیچ چاره و درمانی وجود ندارد، مگر آنکه اخوان المسلمین از اسلام و دعوت دست بکشد.

این مفتی وابسته به رژیم قطر که به صورت گسترده از سوی قطر حمایت سیاسی، رسانه ای و مالی می شود، همواره علیه اعتراضات مسالمت آمیز مردم بحرین و مردم شرق عربستان مواضعی خصمانه اتخاذ کرده است

وی با این حال در هر فرصتی تلاش کرده است کشورهای عربی را به حمایت مالی و تسلیحاتی از اقدامات عناصر مسلح در سوریه و ناآرامی ها در این کشور تشویق کند.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها