حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

 

احتمال وقوع انقلاب در کشورهای اروپایی


با ادامه ابهام در سیاست‌های اقتصادی اروپا و افزایش نارضایتی‌ها در این منطقه، رهبر یکی از احزاب انگلیس ضمن هشدار نسبت به احتمال وقوع انقلاب در کشورهای اروپایی، خواستار انحلال منطقه یورو شد.
فارس به نقل از شبکه بی‌بی‌سی نوشت: رهبر حزب استقلال انگلیس با اشاره به بالا گرفتن نارضایتی‌ها در منطقه یورو، نسبت به احتمال وقوع انقلاب در برخی از کشورهای اروپایی، هشدار داد.

«نایگل فریگ» رهبر حزب استقلال انگلیس در صحبت‌های خود در پارلمان اروپا، افزایش تعداد احزاب در کشورهای اروپایی را نشانه‌ای بر تولد مجدد سوسیالیسم ملی در کشورهایی نظیر یونان دانست.

فریگ که حزب او خواستار خروج انگلیس از اتحادیه اروپاست، با اشتباه ارزیابی کردن مسیر اتحادیه اروپا، خواستار پایان پروژه اتحادیه اروپا و انحلال این اتحادیه شد.

روز گذشته هم «الکس تسیپراس» رهبر حزب چپگرای یونان، وام صندوق پول بین‌الملل و اتحادیه اروپا و همچنین نتایج ناشی از سیاست‌های ریاضتی را «وحشیگری» نامیده بود.

فریگ در ادامه اتحادیه اروپا را به کشتی «تایتانیک» تشبیه کرد که اکنون به کوه یخ برخورد کرده است. او این اتحادیه را اتحادیه «شکست اقتصادی» نامید که مملو از بیکاری و رشد اندک است.

او در ‌‌نهایت با اشاره به این موارد، گفت: اتحادیه اروپا خطر بزرگی برای کل قاره به حساب مي آيد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها