مبارك الگوي من است و راه او را ادامه خواهم داد
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
احمد شفيق در دیدار با سياستمداران آمريكايي تاكيد كرد:
فعال رسانه اي عرب فاش کرد: احمد شفيق نامزد انتخابات رياست جمهوري مصرحدود يك هفته و نيم پيش در دیدار با گروهي از سياستمداران و كارگزاران آمريكايي تاكيد كرد كه انقلابيون مصري را سركوب و در صورت اعتراض به نتيجه انتخابات اعدام خواهد كرد.

علاء الأسواني نويسنده و فعال رسانه اي عرب فاش کرد: احمد شفيق نامزد انتخابات رياست جمهوري مصرحدود يك هفته و نيم پيش در دیدار با گروهي از سياستمداران و كارگزاران آمريكايي تاكيد كرد كه انقلابيون مصري را سركوب و در صورت اعتراض به نتيجه انتخابات اعدام خواهد كرد.

پایگاه خبری الوفد مصر نوشت: این نویسنده و فعال رسانه ای عرب گفت: شفیق در ديدار با سياستمداران آمريكايي كه در مقر كارگزاران در اتاق بازرگاني آمريكا در قاهره برگزار شد و بخشي از آن علني و بخش ديگر محرمانه بود ، گفت که مبارك الگوي من است و راه او را ادامه خواهم داد.

شفيق همچنين گفت كه با جريان اسلامي در كشور مبارزه خواهد كرد و اجازه گسترش اين جريان در مصر را نخواهد داد و اين صحبت وي با استقبال آمريكايي ها مواجه شد و آنان براي شفیق كف زدند و از اين موضع ضد انقلابي و ضد اسلامي وي تقدير كردند.

الاسوانی در صفحه رسمي خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: اين اطلاعات را پس از خواندن خبر دیدار محرمانه شفیق با مقامات آمریکایی در روزنامه نيويورك تايمز از برخی منابع دریافت کرده است.

العالم نوشت: به گفته وی، روزنامه نیویورک تایمز نوشته بود گفتگوي محرمانه ميان شفيق و آمريكايي ها انجام شده است که دراين گفتگو شفيق به مسئولان آمريكايي درباره حمايت از منافع آنان در مصر و سركوب گروه هاي مخالف با طرح آمريكا تعهدات زيادي داده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها